Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordare finantare rambursabila interna - linie de finantare - in valoare de 40 milioane lei, cu o maturitate de 10 ani si cu o perioada de gratie de 3 ani, pentru finantarea obiectivelor de investitii publice de interes judetean si proiectelor care bene


Anunt de participare numarul 135953/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Pana Lidia, Tel. +40 0372462635, In atentia: Frincu Medruta, Email: [email protected], Fax: +40 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordare finantare rambursabila interna - linie de finantare - in valoare de 40 milioane lei, cu o maturitate de 10 ani si cu o perioadade gratie de 3 ani, pentru finantarea obiectivelor de investitii publice de interes judetean si proiectelor care beneficiazade fonduri externe nerambursabile de postaderare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordare finantare rambursabila interna - linie de finantare - in valoare de 40 milioane lei, cu o maturitate de 10 ani si cu o perioadade gratie de 3 ani, pentru finantarea obiectivelor de investitii publice de interes judetean si proiectelor care beneficiazade fonduri externe nerambursabile de postaderare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordare finantare rambursabila interna - linie de finantare - in valoare de 40 milioane lei, cu o maturitate de 10 ani si cu o perioadade gratie de 3 ani, pentru finantarea obiectivelor de investitii publice de interes judetean si proiectelor care beneficiazade fonduri externe nerambursabile de postaderare
Valoarea estimata fara TVA: 21, 488, 842RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
200000 LEI- Garantia de participare se poate constitui prin: - virament bancar plata se va efectua in contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Municipiului Giurgiu, cod fiscal: 4938042, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a candidaturilor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara Scrisoarea de garantie bancara de participare poate fi emisa si de banca candidata ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formular 13, Perioada de valabilitate a garantiei de participare 180 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor Cuantumul garantiei de buna executie, este de 0.1% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de banca candidata ori de o societate de asigurari, Formular 14, Candidatul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termen de maxim de 5 zile lucratoare de la data cand candidatul va lua la cunostiinta despre faptul ca contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu al judetului Giurgiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte ? Dumitru Beianu, Vicepresedinte ? Gavrila Dumitru, Vicepresedinte ? Tone Tudorel, Secretar al Judetului ? Dinu Florian, Director executiv, Directia juridica si administratie publica locala ? Crisu Nina Carmen, Director executiv, Directia investitii si achizitii publice ? Pana Lidia Doina, Director executiv adjunct, Directia investitii si achizitii publice ? Tone Cristian, Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Mardale Nicu, Director executiv adjunct, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Eftimiu Miruna, Sef serviciu, serviciul buget finante contabilitate ? Stanculescu Florentina, Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular4, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea experientei institutiei in servicii financiare de acordare de credite in ultimii 3 ani. Certificat constatator emis de ONRC/ cu cel mult 30 de zile anterior datei date de depunere a ofertelor sau de catre altorganism acreditat din tara de origine (in cazul persoanelor juridice straine) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. ( documentul se va prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Societatea va trebui sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate asigurarea serviciilor bancareAutorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei/ sau de care alt organism acreditat din tara de origine (in cazul persoanelor juridice straine) ?documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabila la data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertatului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- raport financiar pentru anul 2010Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite prestate pentru societatii comerciale, autoritatii sau institutii publice in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari. Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare. Se va prezenta un contract similar celui care face obiectul achizitiei (in copie) -Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestor.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea candidatii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Toti candidati care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, Municipiul Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, et.2, cam.207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor(maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi candidati au ofertat acelasi pret, atunci criteriul de departajare va fi marja ratei dobanzii oferita de banca, adica candidatul cu cea mai mica marja a ratei dobanzii oferita de banca, va fi declarat castigator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Strada Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. +40 0372462622, Email: [email protected], Fax: +40 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer