Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordare linie de finantare pentru "Modernizare drum comunal DC 44, DC 45 si drum de interes local Pripor-Islaz Dragoesti, jud. Valcea"


Anunt de participare numarul 60591/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGOESTI)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA F.N., Localitatea: Dragoesti, Cod postal: 247150, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Dragoesti, Tel.0250-762303, In atentia: Isuf Emilian, Email: [email protected], Fax: 0250-762.303, Adresa internet (URL): http: //www.primariadragoesti-valcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordare linie de finantare pentru "Modernizare drum comunal DC 44, DC 45 si drum de interes local Pripor-Islaz Dragoesti, jud. Valcea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Dragoesti, jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordare linie de finantare pentru realizarea lucrarii "Modernizare drum comunal DC 44 Dragoesti - lim. jud. Olt, L=2, 455km, DC 45 Dragoesti - Geamana, L=2, 550km si modernizare drum de interes local Pripor-Islaz, L=1, 695km in comuna Dragoesti, jud. Valcea" finantata prin programul Sapard.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordare linie de finantare pentru realizarea lucrarii "Modernizare drum comunal DC 44 Dragoesti - lim. jud. Olt, L=2, 455km, DC 45 Dragoesti - Geamana, L=2, 550km si modernizare drum de interes local Pripor-Islaz, L=1, 695km in comuna Dragoesti, jud. Valcea" finantata prin programul Sapard.
Valoarea estimata fara TVA: 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nesolicitat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere a personalului principal de conducere (administrator, directori si contabil sef) privind situatia personala. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C se depune in original. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data de 28.02.08 sau ulterior. Certificatul de inregistrare la Camera de Comert si industrie a O.R.C. Certificat constatator emis de O.R.C. pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/teritorial. Autorizatie de functionare emisa de BNR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani. Situatia financiara a ofertantului pe baza datelor contabile pe anii 2005 si 2006, de la autoritatile competente din tara de origine a ofertantului. (1)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana restectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluiresursele financiare. Angajamentul ferm va fi depus in original sau copie legalizata. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, si va depune in acest sens formularele 12A, 12B si G in original. (2)Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin (1).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari (formularul C1).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea experientei similare, se solicita ca cerinta minima indeplinirea si finalizarea, in ultimii trei ani, a unui contract sau a trei contracte, a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat valoarea de creditare. Recomandarea semnata si stampilata de beneficiarul produsului - in original sau copie legalizata (traduse in limba romana).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Se impune inceperea lucrarilor de urgenta pentru respectarea termenelor contractuale fixate.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2008 12:30
Locul: Primaria Comunei Dragoesti, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care vor avea imputernicire scrisa si copie dupa BI/CI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program de finantare SAPARD.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Pitesti, str. Victoriei nr. 22, jud., Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.justitie-ag.ro/ca_ag
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Dragoesti
Adresa postala: Comuna Dragoesti, jud. Valcea, Localitatea: Dragoesti, Cod postal: 247150, Romania, Tel.0250-762.303., Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.primariadragoesti-valcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer