Licitatie Publica - Acordarea de produse lactate pentru elevi i din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, an scolar 2012-2013
Anunt de intentie numarul 25381/05.04.2012
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: C.J.Brasov-D.I.U.A.T.-Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 0268/410777/221, In atentia: Stanescu Lucica, Email: [email protected], Fax: +40 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acordarea de produse lactate pentru elevi i din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, an scolar 2012-2013
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Scolilesi gradinitele din Judetul Brasov
Cod NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 6, 539, 898RON
Acordarea de produse lactate pentru elevi i din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, an scolar 2012-2013
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Nu este cazul
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire este licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica;Criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut;Cerintele de calificare si selectie: Sit.pers.a ofert.: Decl. priv. neinc.in art.180;181 din OUG 34/2006, Cert.de part.la lic.cu of.indep., Certif.const.priv.indep. obl. exig.de plata;Cap.de exer.a activ.prof.: Certif.const.emis de O.R.C., Doc.edif.care sa doved.o forma de inreg.ca pers.jur.ptr.pers.straine;Cap.econ.si fin.: Bilant cont.pe ultimii 3 ani, Inform.gen.ofert.( incl.media glob.a cif.de af.);Cap.tehn./prof.: Decl.priv.calit.de part.la proc., Exp.sim.: prez.contract de furn.simil., insotit de P.V.receptie, Lista princ.livr.efect.in ultimii 3 ani, Decl.ref.la echip. tehn., Inform.ref.la pers. tehn.de spec., Aut.san.de funct.ptr.spat.de prod.si ptr.spat.de depoz., Contract cu o firma spec.in efect.dezins., Lab.San.Vet.si ptr.Sig.Alim., Cert.de eval.san. elib. de D.S.P., Aut.san.vet.de funct., Aut.san.de funct.a punct.de lucru, Aut.san.vet.ptr.mijl.de transp., Aut.san.vet.de funct.ptr.LAB.SAN.VET., Lic.de fabr., Cert.ISO sau echiv.care sa ateste ca operat.econ. resp.stand.de asig.a calit., Inf.priv.subcontr.Garant.de part.la lic.30.000lei, Garant.de buna exec.: 10% din val.contr.fara TVA.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 15:46