Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordarea unui imprumut bancar in suma de 4.000.000 lei cu o maturitate de 24 luni pentru proiectul ,,Modernizare strazi,trotuare si infiintare de parcare auto in Orasul Filiasi,jud Dolj.


Anunt de participare numarul 141719/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FILIASI
Adresa postala: LOC. FILIASI JUD. DOLJ, B-DUL RACOTEANU NR 160, Localitatea: Filiasi, Cod postal: 205300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE STANCIOI, Tel. +40 251441018, In atentia: DlDraga Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +40 251441453, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordarea unui imprumut bancar in suma de 4.000.000 lei cu o maturitate de 24 luni pentru proiectul , ,Modernizare strazi, trotuare si infiintare de parcare auto in Orasul Filiasi, jud Dolj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: ORASUL FILIASI, JUD DOLJ, BULEVARDUL RACOTEANU 160
Cod NUTS RO411 - Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprumut bancar de 4.000.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii bancare si de investitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut bancar de 4.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 577, 417RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie in suma de 11.500 lei si va fi realizata prin: - OP, in conturile autoritatii contractante - Contul deschis la Trezoreria Filiasi: RO73TREZ29424510220XXXXXAcesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participaresa apara in extrasul de cont mentionat mai sus.Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.- scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante.- orice alt Instrument de garantarePer de val a gar de participare va fi cel putin egala cu per de val a ofertei. Oper ec poate const gar de part inclusiv la data deschiderii ofertelor. In cazul in care aceastava fi constituita intr-o alta valuta, cursul de schimb pentru stabilirea echivalentei va fi cursul de referinta stabilit de BNR la respectiva valuta din ziua precedenta fata deziua in care se constituie garantia de participare. 2% din valoarea contractului: modalitatea de constituire, in conf cu preved art.89 alin 2 din HG 925/2006.Aceasta se poate constitui in oricare din formele de la art 90 alin. 1-3 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. 1 si alin.2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se specif surs de finan ale contr (bug de stat, bug loc sau alt surse)Surs de finan ale contr ce urm a fi atrib sunt: AM POR, Buge Nat si Veni propr ? conf art. 62, al. (1) din L nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Se va completa formularul 7
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului se va realiza doar in situatia in care se va obtine avizul favorabil al Comisiei deAutorizare a Imprumuturilor Locale , conform O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prinlegea 109/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
- Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea -Formularul nr. 2.
- Cert de particip cu oferta independenta conf Ord 314/2010.
- Decl privind neincadrarea in preveder art691 din OUG 34/2006 - se va prez atit de subcontractant cat si de tertul sustinator ( se va avea in
vedere Ordinul ANRMAP nr 170/2012Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata
pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Completare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006 Formular nr. 3.Certificat / certificate fiscale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor: se accepta si
copia conform cu originalul.Persoane juridice straine: vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine
(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor,
taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba
romana.
Persoane cu functii de decizie:
Stancioi Nicolae-Primar
Oglice Ion- Secretar
Gheorghe Ilie Viceprimar
Draga Gheorghe Director Economic. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"), informatiile din acest cert vor fi reale/valabile la data limita de depun a ofertelor, din care sa
rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);ca nu sunt
inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea
se afla in incapacitate de plata).- Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (original, copie legalizata sau copie semnata si
stampilata ?Conform cu originalul?);ATENTIE:
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
semnata si stampilata "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au
fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depeunere a ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate
pana la data limita de dep a ofert.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la
autoritatile competente.
Neindeplinirea acestei conditii conduce la descalificarea ofertantului respectiv, conform art.77 , lit.2, pct.a, din HGR nr. 925/2006.Nota:
Toate documentele se vor prezenta in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea
autorizata in limba romana.
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 si contul de profit si pierdere anual , vizate si inregistrate la organele competente.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor
solicitate mai sus.
Fisa de informatii generale ? care contine informatii privind ofertantul in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax,
precum si Cifra mediede afaceri, realizata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (acordare credite) pt anii 2010, 2011, 2012 (pentru cei care au posibilitatea depunerii situatiilor financiare la 2012 pana ladata limita de depunere a ofertelor).Cifra de afaceri trebuie sa aibe o valoare medie pe acesti 3 ani, in domeniul acordarii creditelor, de cel putin 1.100.000 lei.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru
anul respectivANUL CURS EURO
2010 4, 2122
2011 4, 3197
2012 4, 4445
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor
utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala
Europeana. (www.ecb.eu).Se solicita, pentru indeplinirea cerintei de calificare repr cifra de afaceri, orice document, in functie de informatiile si documentele disponibile ale oper ec fara a se impune prezentarea bilantului contabil, fiind lasate la latitudinea op ec documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2010, 2011si 2012 (pentru cei care au posibilitatea depunerii situatiilor financiare la 2012 pana ladata limita de depunere a ofertelor).Se va completa si prezenta Formularul nr. 5.Se solicita bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012.Se solicita, pentru indeplinirea cerintei de calificare repr cifra de afaceri, orice document, in functie de informatiile si documentele disponibile ale oper ec fara a se impune prezentarea bilantului contabil, fiind lasate la latitudinea op ec documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar.Ofertantul
(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
vor completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv de
acordare a unei linii de finantare, in ultimii 3 ani (calculati de la termenul
limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin un contract are ca
obiect realizarea de servicii similare in valoare de cel putin 577417 lei.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor
de conducere
Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului
Solicitarea certificatelor ISO pentru credite bancarePrezentarea certificatului
privind managementul calitatii nr. ISO 9001 sau certificate echivalente,
valabile la data limitapentru depunerea ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si prezenta Formularul nr. 6.Se va completa si prezenta Formular nr. 8Se va prezenta si completa Formular nr. 9Prezentarea certificatului privind managementul calitatii nr. ISO9001 sau certificate echivalente, valabile la data limita pentrudepunerea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Oferetele vor fi prezentate numai de institutii financiare bancare sau nonbancare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2013 10:00
Locul: Orasul Filiasi, jud Dolj, Bld Racoteanu nr 160
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): : Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Incazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, ac va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Sunt cele prev la art 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Filiasi
Adresa postala: Bulevardul Racoteanu nr 160, Localitatea: Filiasi, Cod postal: 205300, Romania, Tel. +40 251441018, Email: [email protected], Fax: +40 251441453
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2013 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer