Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acordarea unui imprumut bancar in suma de 6.000.000 lei cu o maturitate de 12 luni pentru proiectul ,,Modernizare strazi,trotuare si infiintare de parcare auto in Orasul Filiasi,jud Dolj.


Anunt de participare numarul 139833/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FILIASI
Adresa postala: LOC. FILIASI JUD. DOLJ, B-DUL RACOTEANU NR 160, Localitatea: Filiasi, Cod postal: 205300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE STANCIOI, Tel. +40 251441018, In atentia: DRAGA GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: +40 251441453, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acordarea unui imprumut bancar in suma de 6.000.000 lei cu o maturitate de 12 luni pentru proiectul , ,Modernizare strazi, trotuare si infiintare de parcare auto in Orasul Filiasi, jud Dolj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: ORASUL FILIASI, JUD DOLJ, BULEVARDUL RACOTEANU 160
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprumut bancar de 6.000.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii bancare si de investitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Imprumut bancar de 6.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 572, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie in suma de 57.300 lei si va fi realizata prin: OP, in conturile autoritatii contractante.- Contul deschis la Trezoreria Filiasi: RO73TREZ29424510220XXXXXAcesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont mentionat mai sus. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.- scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante.- orice alt Instrument de garantare Per de val a gar de participareva fi cel putin egala cu per de val a ofertei. Oper ec poate const gar de part inclusiv la data deschiderii ofertelor. 2% din valoarea contractului: modalitatea de constituire, in conf cu preved art.89 alin 2 din HG 925/2006.Aceasta se poate constitui in oricare din formele de la art 90 alin. 1-3 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. 1 si alin.2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt: AM POR, Bugetul National si Venituri proprii ? conform art. 62, alin. (1) din Legea nr. 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 7.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Incheierea contractului se va realiza doar in situatia in care se va obtine avizul favorabil al Comisiei deAutorizare a Imprumuturilor Locale , conform O.U.G. nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata prinlegea 109/2008, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea -Formularul nr. 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Cert de particip cu oferta independenta conf Ord 314/2010.
- Decl privind neincadrarea in preveder art691 din OUG 34/2006 - se va prez atit de subcontractant cat si de tertul sustinator ( se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr 170/2012Cerinta obligatorie: 1. Completare declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006 Formular nr. 3.
1.Certificat / certificate fiscale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor: se accepta si copia conform cu originalul.Persoane juridice straine: vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Persoane cu functii de decizie:
Stancioi Nicolae-Primar
Oglice Ion- Secretar
Gheorghe Ilie Viceprimar
Draga Gheorghe Director Economic.
Consilieri:
Anca Cornelia
Cornigeanu Victor
Dananau Lelia
Danet Eugen
Dumbrava Ion
Florescu Ionel
Golumbeanu Alin
Gheorghe Ilie
Ionescu Adriana
Nicut Ilie
Olaroiu Nicolae
Piele Adrian
Pitaroiu Marin
Popescu Marin
Radoi Ilie
Rosioru Ion
Rosu Emil Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Nota : Prezentarea documentelor de la punctele V.1. si V.2. unde este stipulat cerinta obligatorie, trebuiesc prezentate obligatoriu la deschiderea ofertelor, nefiind permisa completarea ulterioara a acestora.ATENTIE:
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Neindeplinirea acestei conditii conduce la descalificarea ofertantului respectiv, conform art.77 , lit.2, pct.a, dinHGR nr. 925/2006.1.Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara(original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);
Nota:
Toate documentele se vor prezenta in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 si contul de profit si pierdere anual, vizate si inregistrate la organele competente .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus.
Fisa de informatii generale ?care contine informatii privind ofertantul in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si Cifra medie de afaceri, realizata in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (acordare credite)ptanii 2009, 2010, 2011trebuie sa fie de egala sau mai mare decat valoarea estimata.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivANUL CURS EURO
2009 4.2399
2010 4, 2122
2011 4, 3197
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv de acordare a unei linii de finantare, in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel putin un contract are ca obiect realizarea de servicii similare in valoare de cel putin 572940 lei.
Solicitarea certificatelor ISO pentru credite bancarePrezentarea certificatului privind managementul calitatii nr. ISO 9001 sau certificate echivalente, valabile la data stabilita pentru depunerea ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Oferetele vor fi prezentate numai de institutii financiare bancare sau nonbancare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 10:30
Locul: PRIMARIA FILIASI, JUD DOLJ, BLD RACOTEANU 160
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu oferte egale, se va solicita operatorilor economici respectivi depunerea unei noi oferte, fiind declarata castigatoare cea care indeplineste criteriul - pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Filiasi- Serviciul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Racoteanu NR 160, Localitatea: FILIASI, Cod postal: 205300, Romania, Tel. +40 251441018, Email: [email protected], Fax: +40 251441453
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer