Licitatie Publica - acorduri cadru avand ca obiect reparatia capitala a elicopterelor MI 8 si MI 17
Anunt de participare numarul 132793/01.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General de Aviatie alM.A.I.
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel. +40 213104399, In atentia: Vasile Florin, Email: [email protected], Fax: +40 213113909, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acorduri cadru avand ca obiect reparatia capitala a elicopterelor MI 8 si MI 17
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: nu este impus de autoritatea contractanta
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 291, 860 si 17, 690, 670EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: dupa aprobarea finantarii acestora
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
acorduri cadru avand ca obiect reparatia capitala a elicopterelor MI 8 si MI 17 din dotarea Inspectoratului General de Aviatie si unitatilor teritoriale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50212000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a elicopterelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I - reparatia capitala a elicopterelor MI 8 - acord cadru min 3715910 euro, max 7506320 euro, contract subsecvent min 3600910 euro max 4514870 euroLot II - reparatia capitala a elicopterelor MI 17 - acord cadru min 3575950 euro, max 10184350 euro, contract subsecvent 3430950 euro, max 3729950 euro
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 291, 860 si 17, 690, 670EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de: Lot I ? 45148 euro Lot II ? 37299 euro constituita prin scrisoare de garantie bancara valabila 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urmatorul cont RO39TREZ7005005XXX004991 deschis la A.T.C.P.M.B. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 9.501 lei pentru Lotul I si 9.163 lei pentru Lotul II. In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 11) ori de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume alocate de la bugetul de stat (credite bugetare sau credite de angajament. Plata in cont de trezorerie sau acreditiv
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/206, cu modificarile si completarile ulterioare; se va prezenta completat formularul 1Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - se va prezenta completat formularul 2 si urmatoarele documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat valabila in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, valabila in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) inregistrate in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.1 si 2 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorieCompletare formular nr. 13Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonantaEvitarea conflictului de interese Completare Formular nr. 14Precizam faptul ca sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire urmatoarele persoane din cadrul autoritatii contractante: Gradinaru DorelPeligrad IonTrailescu PetreCeausu JeanMosor SorinGaftoi OctavVasile FlorinBurtan MariusPopescu AdrianCirco Mihaela Persoane juridice/fizice romane- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- autorizatie emisa de detinatorul licentei de produs pentru elicoptere MI 8 si MI 17 si de autoritatea aeronautica din tara de resedinta a reparatorului pentru indeplinirea obiectului acordului cadru;Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- autorizatie emisa de detinatorul licentei de produs pentru elicoptere MI 8 si MI 17 si de autoritatea aeronautica din tara de resedinta a reparatorului pentru indeplinirea obiectului acordului cadru;Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica financiaraa) Bilantul contabil pe ultimul an sau extras de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
b) declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani - cerinta minima de calificare cifra medie de afaceri mai mare de Lot I ? 4.514.870 euro Lot II ? 3.729.950 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaa) lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari; prestarea de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente constatatoare emise de beneficiarib) lista cuprinzand utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;c) lista cuprinzand personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii; d) documente constatatoare privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru ofertant;e) declaratii de conformitate pentru echipamentele ce urmeaza sa fie montate pe elicoptere;f) Experienta similara ? demonstrarea indeplinirii a cel putin unui contract avand obiect similar si valoarea cel putin Lot I ? 4.514.870 euro si Lot II ? 3.729.950 euro.
Standarde de asigurarea a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
va face obiectul procesului repetitiv de ofertare valoarea totala a fiecarui lot
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 10:30
Locul: Inspectoratul General de Aviatie, Calea Ion Zavoi, nr. 14, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici participanti la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
a) Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru cu 3 operatori economici atribuind ulterior, prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, contracte subsecvente b) In cazul prezentarii de oferte admisibile care au acelasi nivel al propunerii financiare, autoritatea contractanta le va cuprinde in acordul-cadru chiar daca prin acest demers se va majora numarul maxim de operatori economici Contractele ce se vor incheia cu persoane fizice sau juridice romane se vor derula de catre autoritatea contractanta;Contractele ce se vor incheia cu persoane fizice sau juridice straine se vor derula prin intermediul S.C. Comicex S.A., str. Eforie, nr. 3, corp B, et. 7, sector 5, Bucuresti, tel. +40213151580, fax +40213155653, pentru si in numele autoritatii contractante; Precizari specifice licitatie electronicaa)face obiectul procesului repetitiv de reofertare valoarea totala a fiecarui lotb)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor: - existenta de preturi sau valori noi- numarul participantilor- clasament- pasul de licitare este de 0, 1%c)Numarul de runde ale licitatiei electronice : Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde :1 zi.Nota : Dupa incheierea rundei de reofertare, se solicita ofertantului aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul S.E.A.P.sa transmita Autoritatii contractante Formularul de oferta nr. 9 si Centralizatorul de preturi, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Calea Ion Zavoi. nr. 14, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel. +40 213104399, Email: [email protected], Fax: +40 213113909
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2012 12:34