Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acorduri-cadru de furnizare reactivi si piese de schimb necesare Laboratorului de Analize Medicale


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
818.144 RON

Castigatorul Licitatiei: Medist S.A.
Anunt de atribuire numarul 115636/30.06.2011
Informatii anunt de participare asociat 110102
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala:  Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010242, Romania, Punct(e) de contact:  Dumbrava Florentin, Tel. 021/319.6002, Email:  [email protected], Fax:  021/319.6002, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acorduri-cadru de furnizare reactivi si piese de schimb necesare Laboratorului de Analize Medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti, Sectia Farmacie a U.M. 02548 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va achizitiona reactivi si piese de schimb necesare laboratorului de Analize Medicale. Cantitatea ce se preconizeaza a fi achizitionata suplimentar pe parcursul acordurilor-cadru, pana la nivelul cantitatii maxime va fi achizitionata in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie. Primul contract subsecvent pentru fiecare lot in parte se poate incheia dupa semnarea acordurilor-cadru, in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie pe anul 2011 si in functie de stocurile existente in farmacia unitatii. Cantitatile minime, suplimentare, maxime, precum si cantitatea minima ce se poate achizitiona pe un contract subsecvent se regasesc in documentatia de atribuire atasata.Termenul de valabilitate al acordurilor-cadru este de aproximativ 12 luni de la data semnarii acestora, respectiv pana la data de 30.04.2012. Ofertantii pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, si au obligativitatea de a depune oferta pentru cantitatea maxima (respectiv pentru cantitatea minima + cantitatea suplimentara) a loturilor ofertate.Acordurile cadru vor fi incheiate cu cate un singur operator economic. Astfel, acordurile cadru vor fi incheiate cu acei operatori economici care s-au clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor pe fiecare lot in parte si aplicarea criteriului de atribuire, dupa desfasurarea rundei finale de licitatie electronica. Pretul contractului va fi mentinut ferm pe toata durata de valabilitate a acordurilor-cadru, insa in cazul aparitiei unor imprejurari care lezeaza interesele comerciale legitime ale partilor, la incheierea contractelor subsecvente se va proceda la ajustarea pretului, dupa formula de calcul ce se regaseste in Sectiunea a VIII-a Ajustarea pretului acordului cadru, la pct.1.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33124100-6-Aparate de diagnosticare (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
818, 144.02RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1/319/11.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S4-005553din07.01.2011
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S35-057616din19.02.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: A 1018 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente
V.1) Data atribuirii contractului 5/5/2011
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Medist S.A.
Adresa postala:  Str. Caraiman, nr. 65, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050688, Romania, Tel. 4115770, Email:  [email protected], Fax:  4105446
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 57897.50 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 57978.90 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3, 10, 11
Contract nr: A 1015 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente
V.1) Data atribuirii contractului 5/5/2011
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BIO SERVICE S.R.L.
Adresa postala:  STR.TRANSILVANIEI, NR 38, SECT 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010799, Romania, Tel. 021 457 54 25; 021 457 48 21, Fax:  021 457 53 57
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 269160.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 141564.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
8
Contract nr: A 1016 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente
V.1) Data atribuirii contractului 5/5/2011
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Hemarom S.R.L.
Adresa postala:  Str. Sofia nr. 24, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011838, Romania, Tel. 0212315147, Email:  [email protected], Fax:  0212315148, Adresa internet (URL):  www.hemarom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 166700.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 165356.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
7
Contract nr: A 1017 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente
V.1) Data atribuirii contractului 5/5/2011
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Medicomp Lab S.R.L.
Adresa postala:  STR.BAICULUI, NR.65-67, BLOC 2, PARTER, AP.3, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022185, Romania, Tel. 0216243374, Email:  [email protected], Fax:  0216243374
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 273060.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 105398.82 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: A 1019 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente
V.1) Data atribuirii contractului 5/5/2011
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROCHE ROMANIA S.R.L.
Adresa postala:  Str. Dimitrie Pompei, Nr. 9-9A, Cladirea 19, Intrarea B, Et.3, Sect.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020335, Romania, Tel. 021/2064701, Email:  [email protected];[email protected];[email protected];[email protected];[email protected], Fax:  0372/177959, Adresa internet (URL):  www.roche.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 343243.72 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 335635.30 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4, 5
Contract nr: A 1020 Denumirea: Acord cadru de furnizare medicamente
V.1) Data atribuirii contractului 5/5/2011
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TEKNOLEB S.R.L.
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, nr. 82, ap.2, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0100459, Romania, Tel. 021-3194336, Email:  [email protected], Fax:  021-3194335, Adresa internet (URL):  astral
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 17126.40 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 12211.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
6
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent de furnizare in parte.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract si se va constitui in maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent de furnizare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TribunalulBucuresti-Sectia VI Comerciala
Adresa postala:  Bulevardul Unirii, nr. 37, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 0214083600, Email:  [email protected], Fax:  0213132815, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02548 Bucuresti-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010242, Romania, Tel. 0213196002, Email:  [email protected], Fax:  0213196002
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2011 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer