Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acorduri cadru furnizare materiale sanitare necesare Laboratorului de angiografie si cateterism cardiac


Anunt de participare numarul 144301/13.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Dumbrava Florentin, Tel. +40 213196002, In atentia: Dumbrava Florentin, Email: [email protected], Fax: +40 213196002, Adresa internet (URL): Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acorduri cadru furnizaremateriale sanitare necesare Laboratorului de angiografie si cateterism cardiac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr.134, sector 1, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 359, 048.98 si 3, 166, 444.97RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fondurile bugetare alocate, de regula la un interval de aprox.4 lunii.Valoarea estimata fara TVA a contractului subsecvent este cuprinsa in intervalul: 50.00 si 231000.00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in unitatea noastra.Cantitatile minime si maxime aferente fiecarui lot de produse sunt precizate in in Anexa "B" - Informatii privind loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111730-7 - Accesorii pentru angioplastie (Rev.2)
33111710-1-Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime aferente acordurilor cadru
Lot nr. 1 cant. min. 500 buc; cant max. 750 buc;.
Lot nr. 2 cant. min. 20 buc; cant max. 100 buc;
Lot nr. 3 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 4 cant. min. 10 buc; cant max. 25 buc.;
Lot nr. 5 cant. min. 20 buc; cant max. 25 buc;
Lot nr. 6 cant. min. 50 buc; cant max. 75 buc;
Lot nr. 7 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 8 cant. min. 35 buc; cant max. 70 buc;
Lot nr. 9 cant. min. 20 buc; cant max. 40 buc;
Lot nr. 10 cant. min. 2 buc; cant max. 5 buc;
Lot nr. 11 cant. min. 2 buc; cant max. 5 buc;
Lot nr. 12 cant. min. 100 buc; cant max. 400 buc;
Lot nr. 13 cant. min. 100 buc; cant max. 400 buc;
Lot nr. 14cant. min. 100 buc; cant max. 200 buc;
Lot nr. 15 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 16 cant. min. 10 buc; cant max. 20 buc;
Lot nr. 17 cant. min. 50 buc; cant max. 100 buc;
Lot nr. 18 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 19 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 20 cant. min. 30 buc; cant max. 45 buc;
Lot nr. 21 cant. min. 20 buc; cant max. 80 buc;
Lot nr. 22 cant. min. 150 buc; cant max. 275 buc;
Lot nr. 23 cant. min. 100 buc; cant max. 150 buc;
Lot nr. 24 cant. min. 40 buc; cant max. 50 buc;
Lot nr. 25 cant. min. 30 buc; cant max. 40 buc;
Lot nr. 26 cant. min. 10 buc; cant max. 25 buc;
Lot nr. 27 cant. min. 5 buc; cant max. 18 buc;;
Lot nr. 28 cant. min. 5 buc; cant max. 18 buc;
Lot nr. 29 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Lot nr. 30 cant. min. 5 buc; cant max. 23 buc;
Lot nr. 31 cant. min. 5 buc; cant max. 8 buc;
Lot nr. 32 cant. min. 25 buc; cant max. 50 buc;
Lot nr. 33 cant. min. 75 buc; cant max. 238 buc;
Lot nr. 34 cant. min. 75 buc; cant max. 113 buc;
Lot nr. 35 cant. min. 75 buc; cant max. 113 buc;
Lot nr. 36 cant. min. 75 buc; cant max. 113 buc;
Lot nr. 37 cant. min. 5 buc; cant max. 15 buc;
Lot nr. 38 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Lot nr. 39 cant. min. 50 buc; cant max. 75 buc;
Lot nr. 40 cant. min. 50 buc; cant max. 100 buc;
Lot nr. 41 cant. min. 25 buc; cant max. 50 buc;
Lot nr. 42 cant. min. 50 buc; cant max. 100 buc;Lot nr. 43 cant. min. 200 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 44 cant. min. 2 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 45 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 46 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 47 cant. min. 25 buc; cant max. 125 buc;
Lot nr. 48 cant. min. 1 buc; cant max. 5 buc;
Lot nr. 49 cant. min. 2 buc; cant max. 3 buc;
Lot nr. 50 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 51 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 52 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 53 cant. min. 2 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 54 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 55 cant. min. 1 buc; cant max.2 buc;
Lot nr. 56 cant. min. 2 buc; cant max. 6 buc;
Lot nr. 57 cant. min. 10 buc; cant max. 20 buc;
Lot nr. 58 cant. min. 10 buc; cant max. 30 buc;
Lot nr. 59 cant. min. 5 buc; cant max. 15 buc;
Lot nr. 60 cant. min. 3 buc; cant max. 7 buc;
Lot nr. 61 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 62 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 63 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 64 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 65 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 66 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;Lot nr. 67 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 68 cant. min. 10 buc; cant max. 40 buc;
Lot nr. 69 cant. min. 5 buc; cant max. 25 buc;
Lot nr. 70 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Lot nr. 71 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 359, 048.98 si 3, 166, 444.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea maxima estimata pentru fiecare lot) este mentionat in Anexa B-Informatii privind loturile, la fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin toate formele prevazute la art. 86 din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Cont virament RO 49 TREZ 7015005XXX000190 Trezorerie sector 1. cu conditia confirmarii de catre banca emitenta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006. Nota: Conform prevederilor art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gararantiei de participare stabilit in Anexa "B" Lista loturi. Se va prezenta- declaratia privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participareconstituita, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele sume: lot 22- 1100, 00 lei, lot 27- 945, 00 lei, lot 30 -1150.00 lei, lot 33- 1987, 30 lei, lot 34-847, 50 lei, lot 36- 904, 00 lei, lot 47-725, 00 lei, lot 61-1029, 00 lei, lot 62 -2310, 00 lei. lot 63-1470, 00 lei, lot 64-2093, 70 lei, lot 65-2093.70 lei, lot 66-2268, 00 lei, lot 67-2268, 00 .Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru.Modalitate de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000, 00 lei, se accepta constituirea acesteia si prin depunerea de numerar la casieria unitatii.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASAOPSNAJ si DSPMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie va fi prezentata in mod obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea D. ?Formulare?.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) va fiprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. Completarea formularului nr. 2 din Sectiunea D. ?Formulare?Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010.Completarea formularului nr. 3 din Sectiunea D. ?FormulareCerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratia va fi prezentata obligatoriu si de catre subcontractanti sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Comandant - Conf. univ. dr. Gabriel CRISTIAN; Sef sectie chirurgie cardiaca - Col dr. Iancu Mocanu, Sef Laborator Angiografie si Cateterism cardiac - Dr. Florina Pinte, Director Medical - Col. dr. Ionel Droc, Director financiar contabil ? ec. Bogdan Buzasu; Consilier juridic ? Ligia Amariei; Birou achizitii si contractari ? ec. Florentin Dumbrava; ref. Mihalcea Mariana; contabil Ioana EftimieCerinta nr.5Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic referitoare la indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.?Certificatulde atestare fiscala pentru persoane juridice? (datorii la bugetul consolidat al statului), eliberat de Ministerul Finantelor - Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.?Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? (datorii la bugetele locale) ? eliberat de primaria (consiliul local) de pe raza caruia isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in lunaanterioara depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de originesau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens. Incadrarea ofertantului in toate situatiile prevazute la art. 691 , art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr.1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca obiect de activitate producerea si/sau comercializarea produselor ce vor fi achizitionate prin prezenta procedura de achizitie.Modalitatate de indeplinire: prezentarea certificatului constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru evitarea conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita in mod obligatoriu ofertantilor clasati pe primul loc dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, sa prezinte pentru conformitate documentul solicitat, in original sau copie legalizata, in cazul in care documentul a fost prezentat in copie "conform cu originalul", cel mai tarziu inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca ca activitatile de comercializare si de distributie in domeniul dispozitivelor medicale se desfasoara cu respectarea prevederilor Legii nr. 176 din 18 octombrie 2000 si anormelor metodologice aplicabile, aprobate prin ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1636 din 2004. Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Prezentarea Avizului/Autorizatiei de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii si Familiei (inclusiv anexele) valabil la data limita de depunere a ofertelor aferenta prezentei proceduri de achizitie publica, in conformitate prevederile Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 ? este obligatorie numai in cazul ofertantilor persoane fizice/juridice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Aceste documente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei. Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistrare ca persoana fizica/juridica, nu au in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii si nu fac dovada formei de atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda cu durata de 24 de ore. Licitatia electronica va incepe cel mai devreme dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare la etapa finala de licitatie electronica, invitatie ce va fi transmisa tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare Moneda in care se exprima oferta de pret: RON. Pretul ofertei este valoarea maxima
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1/598 din 20.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2013 11:00
Locul: Biroul de Achizitii si Contractari al U.M. 02548 Bucuresti din Calea Plevnei nr. 134, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale. Dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, in cazul in care se constata ca doi sau mai multi operatori economici sunt clasati pe primul loc( ofertele au preturi egale), autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Documentatia de atribuire va fi publicata in SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice ? www.e-licitatie.ro) prin intermediul unor fisiere atasate la anuntul/invitatia de participare. Raspunsurile la clarificarile solicitate de operatorii economici ? insotite de intrebari se vor publica in SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice ? www.e-licitatie.ro) prin intermediul unor fisiere atasate la anuntul/invitatia de participare . Proiectul acordului-cadru si proiectul contractului subsecvent sunt prezentate in sectiunea C ?Clauze contractuale obligatorii?. Orice ofertant are dreptul de a-si modifica sau retrage candidatura/oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunere.Modificarea sau retragerea candidaturii/ofertei se realizeaza prin solicitare scrisa in acest sens, depusa pana la data limita stabilita pentru depunere.Pentru a fi considerate parte a candidaturii/ofertei, modificarile trebuie prezentate cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca, in mod obligatoriu, si inscriptia "MODIFICARI?. Operatorii economici nu au dreptul de a retrage si/sau modifica ofertele dupa expirarea datei limita de depunere a ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestora de la procedura pentru atribuirea acordului cadru si a pierderii garantiei de participare. Ofertele sunt declarate intarziate si respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor: - daca sunt depuse la o alta adresa decat cea mentionata la punctul I.1) din Fisa de date a achizitiei - daca acestea sunt depuse dupa data si ora limita de depunere a ofertei mentionata in cadrul anuntului/invitatiei de participare. Data si ora limita de depunere a ofertelor: conform anuntului/invitatiei de participare Data si ora deschiderii ofertelor: conform anuntului/invitatiei de participare La sedinta de deschidere a ofertelor alaturi de comisia de evaluare pot participa si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.(Se va prezenta imputernicire semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, pentru persoana fizica autorizata sa participe la sedinta de deschidere)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr. 34/2006. In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.. 02548 Bucuresti - Serviciul juridic
Adresa postala: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel. +40 213196002, Email: [email protected], Fax: +40 213196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer