Licitatie Publica - Acorduri cadru furnizare materiale sanitare necesare Laboratorului de angiografie si cateterism cardiac
Anunt de participare numarul 144301/13.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Dumbrava Florentin, Tel. +40 213196002, In atentia: Dumbrava Florentin, Email: [email protected], Fax: +40 213196002, Adresa internet (URL): Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acorduri cadru furnizaremateriale sanitare necesare Laboratorului de angiografie si cateterism cardiac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr.134, sector 1, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 359, 048.98 si 3, 166, 444.97RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fondurile bugetare alocate, de regula la un interval de aprox.4 lunii.Valoarea estimata fara TVA a contractului subsecvent este cuprinsa in intervalul: 50.00 si 231000.00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de materiale sanitare necesare tratarii pacientilor internati in unitatea noastra.Cantitatile minime si maxime aferente fiecarui lot de produse sunt precizate in in Anexa "B" - Informatii privind loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111730-7 - Accesorii pentru angioplastie (Rev.2)
33111710-1-Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime si maxime aferente acordurilor cadru
Lot nr. 1 cant. min. 500 buc; cant max. 750 buc;.
Lot nr. 2 cant. min. 20 buc; cant max. 100 buc;
Lot nr. 3 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 4 cant. min. 10 buc; cant max. 25 buc.;
Lot nr. 5 cant. min. 20 buc; cant max. 25 buc;
Lot nr. 6 cant. min. 50 buc; cant max. 75 buc;
Lot nr. 7 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 8 cant. min. 35 buc; cant max. 70 buc;
Lot nr. 9 cant. min. 20 buc; cant max. 40 buc;
Lot nr. 10 cant. min. 2 buc; cant max. 5 buc;
Lot nr. 11 cant. min. 2 buc; cant max. 5 buc;
Lot nr. 12 cant. min. 100 buc; cant max. 400 buc;
Lot nr. 13 cant. min. 100 buc; cant max. 400 buc;
Lot nr. 14cant. min. 100 buc; cant max. 200 buc;
Lot nr. 15 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 16 cant. min. 10 buc; cant max. 20 buc;
Lot nr. 17 cant. min. 50 buc; cant max. 100 buc;
Lot nr. 18 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 19 cant. min. 100 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 20 cant. min. 30 buc; cant max. 45 buc;
Lot nr. 21 cant. min. 20 buc; cant max. 80 buc;
Lot nr. 22 cant. min. 150 buc; cant max. 275 buc;
Lot nr. 23 cant. min. 100 buc; cant max. 150 buc;
Lot nr. 24 cant. min. 40 buc; cant max. 50 buc;
Lot nr. 25 cant. min. 30 buc; cant max. 40 buc;
Lot nr. 26 cant. min. 10 buc; cant max. 25 buc;
Lot nr. 27 cant. min. 5 buc; cant max. 18 buc;;
Lot nr. 28 cant. min. 5 buc; cant max. 18 buc;
Lot nr. 29 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Lot nr. 30 cant. min. 5 buc; cant max. 23 buc;
Lot nr. 31 cant. min. 5 buc; cant max. 8 buc;
Lot nr. 32 cant. min. 25 buc; cant max. 50 buc;
Lot nr. 33 cant. min. 75 buc; cant max. 238 buc;
Lot nr. 34 cant. min. 75 buc; cant max. 113 buc;
Lot nr. 35 cant. min. 75 buc; cant max. 113 buc;
Lot nr. 36 cant. min. 75 buc; cant max. 113 buc;
Lot nr. 37 cant. min. 5 buc; cant max. 15 buc;
Lot nr. 38 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Lot nr. 39 cant. min. 50 buc; cant max. 75 buc;
Lot nr. 40 cant. min. 50 buc; cant max. 100 buc;
Lot nr. 41 cant. min. 25 buc; cant max. 50 buc;
Lot nr. 42 cant. min. 50 buc; cant max. 100 buc;Lot nr. 43 cant. min. 200 buc; cant max. 250 buc;
Lot nr. 44 cant. min. 2 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 45 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 46 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 47 cant. min. 25 buc; cant max. 125 buc;
Lot nr. 48 cant. min. 1 buc; cant max. 5 buc;
Lot nr. 49 cant. min. 2 buc; cant max. 3 buc;
Lot nr. 50 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 51 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 52 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 53 cant. min. 2 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 54 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 55 cant. min. 1 buc; cant max.2 buc;
Lot nr. 56 cant. min. 2 buc; cant max. 6 buc;
Lot nr. 57 cant. min. 10 buc; cant max. 20 buc;
Lot nr. 58 cant. min. 10 buc; cant max. 30 buc;
Lot nr. 59 cant. min. 5 buc; cant max. 15 buc;
Lot nr. 60 cant. min. 3 buc; cant max. 7 buc;
Lot nr. 61 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 62 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 63 cant. min. 1 buc; cant max. 4 buc;
Lot nr. 64 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 65 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 66 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;Lot nr. 67 cant. min. 1 buc; cant max. 2 buc;
Lot nr. 68 cant. min. 10 buc; cant max. 40 buc;
Lot nr. 69 cant. min. 5 buc; cant max. 25 buc;
Lot nr. 70 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Lot nr. 71 cant. min. 5 buc; cant max. 10 buc;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 359, 048.98 si 3, 166, 444.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea maxima estimata pentru fiecare lot) este mentionat in Anexa B-Informatii privind loturile, la fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin toate formele prevazute la art. 86 din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Cont virament RO 49 TREZ 7015005XXX000190 Trezorerie sector 1. cu conditia confirmarii de catre banca emitenta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006. Nota: Conform prevederilor art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gararantiei de participare stabilit in Anexa "B" Lista loturi. Se va prezenta- declaratia privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participareconstituita, in conformitate cu prevederile art. 278ยน alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele sume: lot 22- 1100, 00 lei, lot 27- 945, 00 lei, lot 30 -1150.00 lei, lot 33- 1987, 30 lei, lot 34-847, 50 lei, lot 36- 904, 00 lei, lot 47-725, 00 lei, lot 61-1029, 00 lei, lot 62 -2310, 00 lei. lot 63-1470, 00 lei, lot 64-2093, 70 lei, lot 65-2093.70 lei, lot 66-2268, 00 lei, lot 67-2268, 00 .Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru.Modalitate de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000, 00 lei, se accepta constituirea acesteia si prin depunerea de numerar la casieria unitatii.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASAOPSNAJ si DSPMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda cu durata de 24 de ore. Licitatia electronica va incepe cel mai devreme dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare la etapa finala de licitatie electronica, invitatie ce va fi transmisa tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare Moneda in care se exprima oferta de pret: RON. Pretul ofertei este valoarea maxima
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1/598 din 20.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2013 11:00
Locul: Biroul de Achizitii si Contractari al U.M. 02548 Bucuresti din Calea Plevnei nr. 134, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr. 34/2006. In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.. 02548 Bucuresti - Serviciul juridic
Adresa postala: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel. +40 213196002, Email: [email protected], Fax: +40 213196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2013 14:31