Licitatie Publica - ACORDURI CADRU FURNIZARE MATERIALE SANITARE SPECIFICE LABORATORULUI DE ANGIOGRAFIE SI CATETERISM CARDIAC, SECTIILOR DE CHIRURGIE CARDIACA SI CHIRURGIE VASCULARA
Anunt de participare numarul 133347/25.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: dumbrava florentin, Tel. +40 213196002, Email: [email protected], Fax: +40 213196002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORDURI CADRU FURNIZAREMATERIALE SANITARE SPECIFICE LABORATORULUI DE ANGIOGRAFIE SI CATETERISM CARDIAC, SECTIILOR DE CHIRURGIE CARDIACA SI CHIRURGIE VASCULARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti ? Sectia Farmacie a U.M. 02548
Cod NUTSRO321 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 579, 117.5 si 3, 598, 898.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia minim 4 contracte subsecvente de regula la interval de 3 luni. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte este prezentata in anexa B - Informatii privind loturile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de materiale sanitare specifice Laboratorului de Angiografie si Cateterism Cardiac si sectiilor de chirurgie cardiaca si chirurgie vasculara.Cantitatile minime si maxime aferente fiecarui lot de produse sunt precizate in Anexa B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111710-1 - Accesorii pentru angiografie (Rev.2)
33111730-7-Accesorii pentru angioplastie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pe loturi, previzionate a se achizitiona in baza acordului cadru : Lot nr. 1- min.500/ max -750;Lot nr.2 -min.20/max.100;Lot nr.3 - min.100/max.250;Lot nr.4- min.10/max.25;
Lot nr.5- min.20/max.25;Lot nr.6- min.50/max.75;Lot nr.7- min.100/max.250;Lot nr.8- min.35/max.70;Lot nr.9- min.20/max.40;Lot nr.10- min.2/max.5;Lot nr.11-min.2/max.5;Lot nr.12- min.100/max 400;Lot nr.13 -min.100/max.400;Lot nr.14- min.100/max.200;Lot nr.15- min.100/max.250;Lot nr.16- min.10/max.20;Lot nr.17- min.100/max.250;Lot nr.18-min.100/max.250;Lot nr.19- min.30/max.45; Lot nr.20- min.150/max.275; Lot nr.21- min.100/max.150;Lot nr.22- min.40/max.50;Lot nr.23- min.30/max.40;Lot nr.24 -min.10/max.25;Lot nr.25- min.5/max.18;Lot nr.26- min.5/max.18;Lot nr.27- min.5/max.10;Lot nr.28- min.5/max.23;Lot nr.29- min.5/max.8;Lot nr.30- min.25/max.50; Lot nr.31- min.75/max.238;Lot nr.32- min.75/max.113;Lot nr.33- min.75/max.113, Lot nr.34- min.75/max.113;Lot nr.35 -min.5/max.15;Lot nr.36- min.5/max.10; Lot nr.37-min.50/max.75, Lot nr.38- min.50/max.100, Lot nr.39- min.25/max.50;Lot nr.40- min.50/max.100;Lot nr.41- min.200/max.250;Lot nr.42- min.2/max.4; Lot nr.43- min.1/max.2;Lot nr.44- min.1/max.2;Lot nr.45- min.25/max.125; Lot nr.46- min.15/max.25;Lot nr.47- min.1/max.5;Lot nr.48- min.2/max.3;Lot nr.49- min.1/max.4; Lot nr.50- min.1/max.4;Lot nr.51- min.1/max.2;Lot nr.52- min.2/max.4; Lot nr.53- min.1/max.2;Lot nr.54- min.1/max.2;Lot nr.55- min.2/max.6;Lot nr.56- min.10/max
20; Lot nr.57- min.10/max.30;Lot nr.58- min.5/max.15;Lot nr.59- min.3/ max.7;Lot nr.60- min.1/max.4;Lot nr.61- min.1/max.4;Lot nr.62- min.1/max.4;Lot nr.63- min.1/ max.2;Lot nr.64- min.1/max.2;Lot nr.65- min. 1/max.2;Lot nr.66 - min.1/max.2;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 579, 117.5 si 3, 598, 898.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri provenite de la CASAOPSNAJ, Programul National de Sanatate IV -1 Programul National de Boli cardiovasculare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cerinta nr.4
Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic referitoare la indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea ?Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice? (datorii la bugetul consolidat al statului), eliberat de Ministerul Finantelor - Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.
Prezentarea ?Certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? (datorii la bugetele locale) ? eliberat de primaria (consiliul local) de pe raza caruia isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.
Autoritateacontractanta accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sussau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Incadrarea ofertantului in toate situatiile prevazute la art. 691 , art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului
Referitor la formele de depunere a documentelor de calificare, in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul nr. 509 din 14 septembrie 2011, emis de presedintele ANRMAP, acestea sunt mentionate mai jos:
(1) Operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autoritatile contractante sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele:
- original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(2) Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite, decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.
(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului.
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca obiect de activitate producerea sau comercializarea produselor ce vor fi achizitionate prin prezenta procedura de achizitie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Pentru evitarea conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita in mod obligatoriu ofertantilor clasati pe primul loc dupa desfasurarea etapei de licitatie electronica, sa prezinte pentru conformitate documentul solicitat, in original sau copie legalizata, cel mai tarziu inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Cerinta nr. 2
Documente edificatoare care sa dovedeasca ca activitatile de comercializare, de distributie si de prestari servicii in domeniul dispozitivelor medicale se desfasoara cu respectarea prevederilor Legii nr. 176 din 18 octombrie 2000 si a normelor metodologice aplicabile, aprobate prin ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1636 din 2004.Sunt exceptati de la aceasta cerinta operatorii economici care sunt producatorii dispozitivelor medicale ce vor fi achizitionate prin prezenta procedura de achizitie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Prezentarea Avizului/Autorizatiei de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii si Familiei (inclusiv anexele) in conformitate cu prevederile Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale, cu toate modificarile si completarile ulterioare, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Cerinta nr. 3 ? este obligatorie numai in cazul ofertantilor persoane fizice/juridice straine.
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantiivor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care acestia sunt stabiliti.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatile competente din tara in care ofertantul este stabilit. Aceste documente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor, iar in cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie facuta cu cel mult 60 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor.Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistrare ca persoana fizica/juridica, nu au in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii si nu fac dovada formei de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Referitor la formele de depunere a documentelor de calificare, in conformitate cu prevederile art. 5 din Ordinul nr. 509 din 14 septembrie 2011, emis de presedintele ANRMAP, acestea sunt mentionate mai jos:
(1) Operatorii economici se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autoritatile contractante sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele:
- original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(2) Vor putea fi solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite, decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.
(3) Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista a principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitate de indeplinire
Prezentarea de copii dupa informatiile relevante dintr-un document/contract/ proces verbal de receptieprin care sa se confirme livrarea de produse similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie a caror valoare sa fie mai mica sau egala cu valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot ofertat in parte In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza prin completarea
Cerinta nr.2
Prezentarea obligatorie de mostre in cazul loturilor nr.1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8;9; 12;13;14;15;17; 18; 19; 31, 33;41.
Modalitate de indeplinire
Prezentarea obligatorie de mostre in cazul loturilor nr.1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8;9; 12;13;14;15;17; 18; 19; 31, 33;41.
Mostrele solicitate vor fi etichetate cu numele ofertantului si numarul lotului atribuit in cadrul procedurii de atribuire. Ofertantii au obligatia de a intocmi si semna un proces verbal de predare-primire a mostrelor. Atentie mostrele nu se factureaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda cu durata de 24 de ore. Licitatia electronica va incepe cel mai devreme dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare la etapa finala de licitatie electronica, invitatie ce va fi transmisa tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile, in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A/1/115 din 31 ianuarie 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 10:30
Locul: Biroul Achizitii si Contractari al U.M. 02548 Bucuresti - Pavilion langa puct control -Hotel Astoria
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor. Reprezentanti UCVAP in cazul in care procedura este selectata pentru verificare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02548 ?Serviciul juridic
Adresa postala: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel. +40 213196002, Email: [email protected], Fax: +40 213196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2012 14:43