Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare


Anunt de participare numarul 118491/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala:  strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011356, Romania, Punct(e) de contact:  STEFANIA GANEA, Tel. 0212228129;0212228862;021222033, Email:  [email protected], Fax:  0212222033, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Arh.Ion Mincu nr.7, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 945.31 si 6, 260, 491.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia la un interval de aproximativ sase luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33170000-2 - Anestezie si reanimare (Rev.2)
18424300-0-Manusi de unica folosinta (Rev.2)
22990000-6-Hartie pentru utilizare grafica, hartie nestratificata si neimpermeabilizata (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33162000-3-Dispozitive si instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform celor precizate in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 945.31 si 6, 260, 491.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 125.209, 82 lei. Garantiile pe loturi sunt precizate in documentatia de atribuire si in anexa loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari cu CASAOPSNAJ, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legala conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declarie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind conflictul de interese, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificatul de atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice (orig sau copie leg), Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale (orig.sau copie leg), Certificatul de Cazier Fiscal (orig.sau copie leg)emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, Certificatul Constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial(copie), Certificat de inregistrare emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial(copie).Obs: Se accepta depunerea documentelor pe langa original sau copie legalizata si in forma de copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul. In acest caz, la depunerea documentelor se vor prezenta si documentele in original sau copie legalizata, in vederea stabilirii conformitatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale (cifra de afaceri solicitata pentru anii 2008-2010, in original.Se accepta depunerea documentelor pe langa original sau copie legalizata si in forma de copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul. In acest caz, la depunerea documentelor se vor prezenta si documentele in original sau copie legalizata, in vederea stabilirii conformitatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor, emisa de producatorii sau distribuitorii autorizati a produselor ofertate, sau oricare alte documente prin care operatorul economic face dovada provenientei bunului respectiv (trad.autoriz in romana), Document de certificare a sist.de management al calitatii, cf.ISO9001 sau echivalent(trad.autoriz), Certificat de conformitate CE si Declaratia de conformitate(trad.autoriz), Depunere obligatorie de mostre pt.toate loturile, cu exceptia loturilor 3, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 17, 29, 41, 43, 50, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 70, 74, 87, 109, 110, 126, 138, 154, 155, 156, 157, 158, 165.Obs: 1) Se accepta depunerea documentelor pe langa original sau copie legalizata si in forma de copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul. In acest caz, la depunerea documentelor se vor prezenta si documentele in original sau copie legalizata, in vederea stabilirii conformitatii.2)Pentru ofertantii straini se accepta depunerea documentelor in copie autorizata fara a mai fi legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE intr-o singura runda.Runda cu prelungirea perioadei de licitare si cu pas de licitare.Informatii in detaliul LE si in invitatia de participare la LE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 10:00
Locul: Str.Arh.Ion Mincu nr.7, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor prezenta o imputernicire scrisa semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic U.M.0521 Bucuresti
Adresa postala:  Str. Arh. Ion Mincu nr.7, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011356, Romania, Tel. 021.222.81.29, Fax:  021.222.20.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer