Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare specifice chirurgiei cardiovasculare si accesorii de angiografie si angioplastie


Anunt de participare numarul 148142/26.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA DUMITRESCU, Tel. +40 212222034, Email: [email protected], Fax: +40 212222033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acorduri cadru in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare specifice chirurgiei cardiovasculare si accesorii de angiografie si angioplastie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0521 Bucuresti, Str.Arh.Ion Mincu, nr.7, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 171, 100.61 si 24, 045, 370RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fondurile bugetare alocate, de regula la un interval de aprox.3luni, cantitatile minime si maxime ce vor face obiectul unui contract subsecvent fiind cele din caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Atribuirea de acorduri cadru, in vederea incheierii de contracte subsecvente furnizare materiale sanitare specifice chirurgiei cardiovasculare si accesorii de angiografie si angioplastie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33190000-8 - Diverse aparate si produse medicale (Rev.2)
24111300-8-Heliu (Rev.2)
33120000-7-Sisteme de inregistrare si dispozitive de explorare (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33180000-5-Asistenta functionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr. lot Cant.min. Cant. max. pentru acord cadru
1 1 2000
2 1 600
3 1 150
4 1 1.500
5 1 75
6 1 200
77.1 1 20
7.2 1 40
8 1 250
9 1 100
10 1 80
11 1 100
1212.1 1 150
12.2 1 1.500
13 1 150
14 1 250
15 1 50
1616.1 1 300
16.2 1 30
17 1 20
18 1 2.000
19 1 100
20 1 10
21 1 80
22 1 20
23 1 5
24 1 25
25 1 100
26 1 1.000
27 1 1.000
28 1 400
29 1 600
30 1 800
31 1 800
32 1 400
33 1 1.500
34 1 70
35 1 400
36 1 5.000
37 1 400
38 1 400
39 1 300
40 1 400
41 1 1.500
42 1 2.000
43 1 1.000
44 1 150
45 1 100
4646.1 1 2.000
46.2 1 1.500
46.3 1 600
47 1 150
48 1 30
49 1 30
50 1 70
51 1 100
52 1 200
53 1 200
54 1 400
55 1 100
56 1 150
57 1 50
5858.1 1 10.000
58.2 1 10.000
59 1 2.400
6060.1 1 12.000
60.2 1 12.000
60.3 1 8.000
61 1 300
6262.1 1 8.000
62.2 1 8.000
6363.1 1 10.000
63.2 1 10.000
64 1 250
6565.1 1 3.000
65.2 1 3.000
66 1 15.000
67 1 500
68 1 150
69 1 15.000
70 1 20.000
71 1 1.500
72 1 1.500
73 1 3.000
74 1 2.000
75 1 1.000
76 1 1.500
77 1 50
78 1 100
79 1 200
8080.1 1 500
80.2 1 1.000
8181.1 1 2.000
81.1 1 3.000
82 1 15
8383.1 1 150
83.2 1 50
8484.1 1 100
84.2 1 100
85 1 4.500
86 1 750
87 1 2.500
88 1 50
89 1 4.000
90 1 200
91 1 50
92 1 4.000
93 1 200
94 1 50
95 1 50
96 1 8.000
97 1 6.500
98 1 2.000
99 1 4.500
100 1 750
101 1 3.000
102 1 20
103 1 750
104 1 750
105 1 750
106 1 500
107 1 250
108 1 1.000
109 1 500
110 1 20
111 1 1.000
112 1 250
113 1 50
114 1 50
115 1 50
116 1 750
117 1 150
118 1 250
119 1 250
120 1 50
121 1 75
122 1 75
123 1 10
124 1 1.500
125 1 200
126 1 100
127 1 100
128 1 50
129 1 60
130 1 50
131 1 4.000
132 1 1.500
133 1 500
134134.1 1 5
134.2 1 500
135 1 200
136 1 75
Cantitatile minime si maxime aferente unui contract subsecvent se regasesc in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 171, 100.61 si 24, 045, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In Anexa B se regasesc garantiile de participare pentru fiecare lot in parte.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR comunicat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei 100 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: In conformitate cu art.86 din HG nr.925/2006. In cazul constituirii prin instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante este de preferat sa fie eliberat de o societate bancara sau o societate de asigurari din Romania, in original, conform formularului nr. 11.In cazul in care valoarea garantiei pentru toate loturile ofertate de un operator economic este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru valoarea garantiei.Conform art.86, alin.6 din HG nr.925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor Neprezentarea garantiei de participare, la data deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentrul Liderul Asocierii.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabiltate a garantiei de participare va fi prelungita corespunzator.In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.* Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006. Garantia de buna executie se constituie pentru contractele subsecvente: a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare va fi de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii).b) Mod de constituire a garantiei: de preferat printr-un instrument de garantare in favoarea autoritatii contractante, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, care de preferat are corespondent o banca din Romania, in maxim 15 zile de la data semnarii contractului, completata conform formularului nr.19.c) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000 de lei, aceasta se poate constitui prin depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante.Termenul de valabilitate al garantiei pentru buna executie va depasi cu 14 zile data efectuarii receptiei finale a produselor, care este data limita de valabilitate a contractului subsecvent.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in termen de 14 zile de la data ultimei livrari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia furnizorului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari prin CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, completata in conformitate cu formularul 12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura, in conformitate cu formularul 12B.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 12C.4.Declaratie privind conflictul de interese (neincadrarea in prevederile art 691 din ordonanta).Cerinta obligatorie: - Se va depune declaratie privind conflictul de interese, completata in conformitate cu formularul 12D. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - comandant ? d-na dr.Dumitrescu Mihaela- contabil sef ? dl Pancu Mihai- sef birou achizitii ? d-na Lungulescu Stefania5.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederilor ordinului ANRMAP nr.314/2010).Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completata in conformitate cu formularul 12E.6.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice.Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.7.Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale.Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.8.Certificatul de Cazier Fiscal.Cerinta obligatorie: - Se va depune Certificatul de Cazier Fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor.9.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.10.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata.11.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.12.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriare, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.13. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens. 1.Avizul de functionare, eliberat de Ministerul Sanatatii, conform prevederilor Legii 176/2000, cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004, (dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale). Se va depune si anexa la avizul de functionare, cu lista producatorilor produselor ofertate.
2.Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat. Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
3.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.4.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata.5.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.6.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriare, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.7. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o silicitare in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, conform formularului nr.2, prezentat in original.2.Documentele doveditoare pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.3.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata. 4.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.5.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriare, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.6. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele /
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate sau echivalent
2.Depunere de mostre pentru toate loturile ofertate.
1.Un document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia, pentru firma ofertanta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate sau echivalent. Documentul se va afla in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor.2.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.3.Documentele in limbi straine, se vor depune in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata si legalizata. 4.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata.5.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriare, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.6. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele / documentele edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens.1.Depunere de mostre pentru toate loturile ofertate.1.Documentul va fi eliberat de un organism acreditat, aflat in termen de valabilitate pentru firma ofertanta.1.Documentele pot fi depuse in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. 2.Pentru documentele in limbi straine, se vor depune traduceri autorizate, in oricare din urmatoarele variante: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata. 3.In cazul ofertantilor clasati pe primul loc, care au depus documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, vor prezenta comisiei de evaluare, pentru conformitate, documentele in original /copie legalizata. 4.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate prevazute la art. 176 din OG nr.34/2006, cu toate modificarile si completarile ulteriare, in conformitate cu art. 11, alin. 4 din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. 5. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11, alin. 4 din HG 925/2006, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa in termen de 3 zile lucratoare certificatele /
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul b) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament d) informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice : * Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire. * In vederea realizarii etapei electronice, Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact si vor fi disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. * Se va organiza procedura de licitatie electronica, ca etapa finala. e) conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - in cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. - licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 a licitatiei electronice. **In cazul in care operatorul economic, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contractanta. **Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. **Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. **Durata unei runde: 1 (una) zi(24 ore) **Runda de licitatie electronica se va desfatura cu prelungirea perioadei de licitare, prelungire ce va incepe dupa expirarea timpului alocat perioadei de licitare si numai in conditiile in care intr-un interval prestabilit al rundei (15min) s-a modificat ocupantul primei pozitii in clasament. ** Informatiile cu privire la valoarea pasului de licitare si posibilitatea de prelungire a rundei vor fi cuprinse in detaliul licitatiei electronice publicate cat si in invitatia de participare la aceasta etapa, transmise prin mijloace electronice. f) informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrarela: http: //www.e-licitatie licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx? f= Inregistrare OF. B. Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2014 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2014 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2014 10:00
Locul: UM 0521 Bucuresti, Str. Arh.Ion Mincu nr.7, sector 1, Sala Amfiteatru
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor, sau persoane imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, exista mai multi operatori economici clasati pe primul loc, care au depus oferte egale, autoritatea contractanta va solicita acestor operatori economici reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor depuse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256-2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0521 BUCURESTI, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.ARH.ION MINCU, NR.7, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 015555, Romania, Tel. +40 212222034, Email: [email protected], Fax: +40 212222033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer