Licitatie Publica - Act Aditional la contractul "Servicii de consultanta si formare profesionala a adultilor pentru implementarea procedurilor si metodologiei de acreditare a spitalelor"
Valoarea Contractului:
5.127.965 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. INDRA SISTEMAS S.A. SPANIA - Sucursala Bucuresti
5.127.965 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. INDRA SISTEMAS S.A. SPANIA - Sucursala Bucuresti
Anunt de atribuire numarul 108391/04.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comisia Nationala de Acreditare a Spitalelor
Adresa postala: Sos. Kiseleff nr. 55, vila nr. 9, sec.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020491, Romania, Punct(e) de contact: RADU STEMAT CAPTINA, Tel. 021/211.52.75, Email: [email protected], Fax: 021/211.51.05, Adresa internet (URL): www.conas.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.conas.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Act Aditional la contractul "Servicii de consultanta si formare profesionala a adultilor pentru implementarea procedurilor si metodologiei de acreditare a spitalelor"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: Spania (10 vizite a cate 25 de participanti din grupul tinta)
Romania (conferinta de deschidere si inchidere)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
efectuarea de catre prestator de servicii de consultanta si formare profesionala a adultilor pentru implementarea procedurilor si metodologiei de acreditare a spitalelor ? asigurarea serviciilor de educare si formare pentru 10 grupe a 25 participanti din grupul tinta al proiectului, care includ: asigurare transport pe teritoriul Spaniei (transferuri aeroport ? hotel ? locatii formare), conferinte de prezentare proiect, sistemul de sanatate si sistemul de acreditare din Spania, formare profesionala la institutii omoloage CoNAS, asigurarea serviciilor de catering aferente zilelor de instruire (pauzele de cafea), elaborarea rapoartelor de deplasari/ vizite, / comunitate autonoma, / proiect.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80400000-8 - Servicii de educare a adultilor si alte servicii de invatamant (Rev.2)
55120000-7-Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
63516000-9-Servicii de gestionare a voiajelor (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 127, 965RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 760/DEA/02.12.2010 Denumirea: Servicii de consultanta si formare profesionala a adultilor pentru implementarea procedurilor si met
V.1) Data atribuirii contractului 12/2/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. INDRA SISTEMAS S.A. SPANIA - Sucursala Bucuresti
Adresa postala: Str. Poiana Florilor nr. 15, et. 2, ap. 6, sec. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040147, Romania, Tel. 021/335.15.22, Email: [email protected], Fax: 021/335.15.21, Adresa internet (URL): www.indra.es
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5160000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5127965.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 18
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri externe nerambursabile ? in cadrul proiectului "CERTIFICAREACALITATIISERVICIILORDE SANATATEPRINDEZVOLTAREA INSTITUTIONALAA CoNASSIOPTIMIZAREAPROCESULUIDEACREDITARE ASPITALELORFURNIZAT"
VI.2) Alte informatii
Denumire fond: FSEProgram operational: PO DCAAxa si domeniul de interventie: Axa prioritara 1 ? Imbunatatiri de strucutra si proces ale managementului ciclului de politici publiceDomeniul major de interventie 1.3 - Imbunatatirea eficacitatii organizationaleActul aditional a fost incheiat in data de 03.03.2011 si nu a implicat suplimentarea valorii contractului.Procedura de achizitie derulata a inclus servicii din Anexa 2Bsi valoarea estimata a acestora depaseste valoarea celorlaltor servicii, astfel ca se aplica prevederile art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.Totodata, au fost respectate Art. 35-38 si Art. 56 din O.U.G. nr. 34/2006, rezultand necesitatea intocmirii unui caiet de sarcini si publicarea unui anunt de atribuire.Avand in vedere cele de mai sus, am aplicat o procedura de achizitie prin norme interne directa, insa incurajand concurenta intre operatorii economici, s-au transmis invitatii de participare pentru un numar de 2 operatori economici.Astfel, vom respecta prevederile alin. (2) al art. 2 din H.G. Nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Muncicipiului Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021/4083600, Email: [email protected], Fax: 021/3132815, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Muncicipiului Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. 021/4083600, Email: [email protected], Fax: 021/3132815, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 24 de ore de la anuntarea castigatorului pentru participantii la procedura.Pentru restul operatorilor economici, respectarea termenelor legale in vigoare, notificand Organismele competente, conform sectiunii VI.3.1.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Economica si Administrativa
Adresa postala: Sos Kiseleff nr 55, vila nr. 9, ap. 2, sec. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011343, Romania, Tel. 021/211.52.75, Email: [email protected], Fax: 021/.211.51.05, Adresa internet (URL): www.conas.gov.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2011 15:50