Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Activitate de control tehnic in domeniul urmaririi si verificarii calitative si cantitative a executiei lucrarilor de constructie a unor obiective de investitii - Zona 4: Cluj, Salaj, Bihor, Satu Mare, Maramures


Anunt de participare numarul 87682/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Punct(e) de contact: Monica Septilici, Tel.316.73.83, 316.73.84, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: 316.73.81, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050122, Romania, Punct(e) de contact: MONICA SEPTILICI, Tel.021 316 73 82, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: 021 316 73 80, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Activitate de control tehnic in domeniul urmaririi si verificarii calitative si cantitative a executiei lucrarilor de constructie a unor obiective de investitii - Zona 4: Cluj, Salaj, Bihor, Satu Mare, Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cluj, Salaj, Bihor, Satu Mare, Maramures
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 709, 585 si 8, 928, 360RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitate de control tehnic in domeniul urmaririi si verificarii calitative si cantitative a executiei lucrarilor de constructie a unor obiective de investitii - Zona 4: Cluj, Salaj, Bihor, Satu Mare, Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitate de control tehnic in domeniul urmaririi si verificarii calitative si cantitative a executiei lucrarilor de constructie a unor obiective de investitii - Zona 4: Cluj, Salaj, Bihor, Satu Mare, Maramures
Valoarea estimata fara TVA: intre 709, 585 si 8, 928, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: de 4.000 RON; Garantia de buna executie: 10% din valoarea de contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale Companiei Nationale de Investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (cerinta obligatorie); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(cerinta obligatorie); Cazier judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic; Certificate constatatoare (certificat fiscal si certificat de atestare fiscala) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), si orice alte datorii la Bugetul de Stat, la data de 31.08.2009, in original sau copie legalizata (cerinta obligatorie); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata (cerinta obligatorie); Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, dovedind inregistrarea ca persoana juridica - fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata-(cerinta obligatorie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (cerinta obligatorie); Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru ultimii trei ani ((cerinta obligatorie). Cifra medie anuala de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani = 25.000 Euro sau echivalentul in lei la data de21.08.2009 ( 1Euro =4, 2298 lei ), respectiv = 105.745lei. Bilantul economic la 31.12.2008 (cerinta obligatorie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara (Formularul D din SECTIUNEA III - FORMULARE)-(cerinta obligatorie); Lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani (Formular E din SECTIUNEA III - FORMULARE)-( (cerinta obligatorie);Experienta similara - Ofertantii, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 3 ani a cel putin 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de supraveghere a lucrarilor; valoarea fiecaruia din cele 3 contracte trebuie sa fie de minim 5.000 Euro-(cerinta obligatorie).In cazul in care prestarea serviciilor se doreste a fi si subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati vor prezenta numai Formularul N care sa aiba profil de activitate in domeniu.Ofertantul va prezenta cel putin doua recomandari in original sau copie legalizata, din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari nominalizate in Formularul E din SECTIUNEA III FORMULARE; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant ; Resurse tehnice (Formularul F din SECTIUNEA III FORMULARE) cu mijloacele de transport, mijloacele din dotare pentru masurarea cantitatilor de lucrari, mijloacele de testare a lucrarilor, necesare pentru indeplinirea contractului de prestari servicii. Resurse umane (Formularul G din SECTIUNEA III FORMULARE) cu numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica ; Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii in constructii.( cerinta obligatorie ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 14:00
Locul: Piata Natiunile Unite nr.8, Bloc 108, sectorul 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/ 3195180, Email: [email protected], Fax: 021/ 3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Tel.021/ 3167383, Email: [email protected], Fax: 021/ 3167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer