Licitatie Publica - ACTIVITATE DE DESZAPEZIRE AFERENTA IERNII 2008-2009 BAZA LIPOVA
Anunt de participare numarul 63543/11.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DE DRUMURI SI PODURI A JUDETULUI ARAD
Adresa postala: Arad, str. Gheorghe Popa , nr. 1 bis, Localitatea: Arad, Cod postal: 310022, Romania, Punct(e) de contact: DOINA DARAU, Tel.0257253728, Email: [email protected], Fax: 0257254078, Adresa internet (URL): DARAU DOINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACTIVITATE DE DESZAPEZIRE AFERENTA IERNII 2008-2009 BAZA LIPOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRUMURI JUDETENE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
DESZAPEZIRE SI COMBATERE POLEI PE DRUMURI JUDETENE SECTOR LIPOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SECTOR LIPOVA
Valoarea estimata fara TVA: 340, 622RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 3.500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET CJ ARAD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- CERTIFICAT ORC , ATESTAT APDP , DECLARATII DE ELIGIBILITATE , TAXE SI IMPOZITE , PERSONAL DE SPECIALITATE , DECLARAREA PERSONALULUI SI A MIJLOACELOR MECANICE TRANSPORT SI UTILAJE PUSE LA DISPOZITIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI - MEDIA PE ULTIMI 3 ANI MINIM 600.000 LEI RESP. 166.667 EURO(3, 6 LEI/EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LUCRARI SIMILARE- MINIM O LUCRARE SIMILARA EXECUTATA IN ULTIMI 5 ANI CU O VALOARE MINIMA DE 135.000 LEI RESP 37.500 EURO (3, 6 LEI/EURO)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA ADPJ ARAD
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 13:00
Locul: SEDIUL ADPJ ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI SI REP. OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
AUTORITATEA CONTRACTANTA INTENTIONEAZA SA EXECUTE SI ALTE LUCRARI SIMILARE DACA ESTE CAZUL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ARAD
Adresa postala: BD. VASILE MILEA NR 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADPJ ARAD
Adresa postala: STR. GHEORGHE POPA NR. 1 BIS, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310022, Romania, Tel.0257253728, Fax: 0257254078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 12:49