Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Activitate de manevra si transport feroviar pe caile ferate industriale ale SC CET Govora SA, cu externalizare personal


Anunt de participare (utilitati) numarul 53877/29.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel.+40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250 733603, Adresa internet (URL): http: //www.cet-govora.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Activitate de manevra si transport feroviar pe caile ferate industriale ale SC CET Govora SA, cu externalizare personal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: De la Antestatie CET Govora la fronturile de descarcare-estacade de carbune
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitate de manevra si transport feroviar pe caile ferate industriale ale SC CET Govora SA, cu externalizare personal, conform cerinte Caiet de Sarcini.
Contractul se va incheia pe o durata de 4 ani. Estimarea valorii s-a facut pentru intreaga durata a contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60123100-7 - Transport de carbune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata anual: 1.800.000 tone/ an (+/- 10 % );
Valoarea estimata fara TVA: 11, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 100.000 RON la depunerea ofertelor prin Scrisoare de Garantie Bancara. Garantie de buna executie: 5 % din valoarea anuala a contractului, la inceputul fiecarui an calendaristic.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii. Platase va efectua la 30 zile de la receptia serviciilor in baza documentelor justificative.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere va fi legalizat notarial, inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006, declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale in ultimii 2 ani;Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte, ca are in domeniul de activitatetransport feroviar de marfuri;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta in copie legalizata Licenta de transportferoviar de marfuri , si certificat de siguranta pentru activitati transport feroviar si de manevra feroviara , eliberate de Autoritatea Feroviara Romana (AFER) , valabile la data depunerii ofertei;
Se va prezenta in copie legalizata Autorizatiade furnizor feroviarpentru organizarea activitatii de exploatare a infrastructurii feroviare private, eliberata de Autoritatea Feroviara Romana ( AFER); Lista principalelor prestari de servicii similare (cod CPV) executate in ultimii 3ani;Cel putin doua recomandari;Lista personalului cu responsabilitati in sigurantacirculatiei; Cerinta minima dotari tehnice: sa detina in proprietate/contract de inchiriere sau colaborare 4 locomotive LDE 2100 CP ;Se solicita certificare ISO 9001 si sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO 45RNCB026300618057001 -BCR Sucursala Judeteana Valcea, sau numerar la casieria societatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.10.2008
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Rm.Valcea , Strada Industriilor Nr.1, cod postal 240050
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita de ofertant, cu imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitionarea de servicii similare suplimentare se va face in conditiile respectarii art. 252 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Victoriei Nr. 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 219375, Fax: 0248 219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoles Nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic autoritate contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel.0250 733601 int.258, Fax: 0250 733603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2008 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer