Licitatie Publica - Activitatea de exploatare al parcarilor cu plata si activitatea de blocare si eliberare a autovehiculelor stationate neregulamentar in parcarile cu plata, a celor abandonate, lasate pe spatii verzi si a celor stationate neregulamentar, precum si a celor e
Concesionare numarul 2380/27.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Adresa postala: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Localitatea: Targu Secuiesc, Cod postal: 525400, Romania, Punct(e) de contact: EMOKE ANTAL, Tel. +40 267361974, Email: [email protected], Fax: +40 267361652, Adresa internet (URL): Municipiul Tg Secuiesc, piata Gabor Aron nr 24, cod postal 525400, jud Covasna, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Activitatea de exploatare al parcarilor cu plata si activitatea de blocare si eliberare a autovehiculelor stationate neregulamentar in parcarile cu plata, a celor abandonate, lasate pe spatii verzi si a celor stationate neregulamentar, precum si a celor expuse spre vanzare pe domeniul public sau privatal municipiului Tg Secuiesc
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al municipiului Tg Secuiesc
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea activitatiide exploatare al parcarilor cu plata si activitatea de blocare si eliberare a autovehiculelor stationate neregulamentar in parcarile cu plata, a celor abandonate, lasate pe spatii verzi si a celor stationate neregulamentar, precum si a celor expuse spre vanzare pe domeniul public sau privatal municipiului Tg Secuiesc
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
63712400-7 - Servicii de parcare (Rev.2)
51214000-5-Servicii de instalare de echipamente pentru ceasuri de parcare (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului desarcini-exploatarea parcarilor in numar de 436 buc pe raza municipiului Tg Secuiesc- dotarea parcarilor cu automate de parcare intre 13-18 buc
Valoarea estimata fara TVA: 167, 424 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?formular nr 6 in original.2.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 actualizatain original.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).3.Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20064.certificat eliberat de compartimentul impozite si taxe al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul.5.certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de statin luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Document in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea pentru conformitate cu originalul6.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta8.Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bokor Tiberiu, Derzsi Gyula , Gyorke Cristina-Denisa, Bejan Andras, Babo;s Botond, Barta Vilmos, Nagy-Babos Tamas, Istvan Zoltan, Hegedus Ferenc, Kelemen Andrei, Lukacs Laszlo;, Szabo; Istvan, Rakosi Janos, Szigethy Kalman, Balazs Attila, Taierling Johan, Veres Botond-Geza, Ilyes Botond, Bartha Janos, Toth Csilla, Bokor Erzsebet, Antal Emoke, Vizi Attila9. 1.certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. in original, incopie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa rezulte : a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceriglobalain activitatea care face obiectul procedurii pe ultimii trei anitrebuie sa fie de minim 320.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati.Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 11? Informatii generalePrezentarea situatiilor financiarepe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente (copie certificata de ofertant);Persoanele juridice straine vor prezenta documentele sus-enumeratein copie, insotita de traducere certificata in limba romana.In cazul consortiilor/asocierilor, criteriul se va indeplini prin cumul.Echivalentul in LEI a valorilor exprimate in EURO se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectivPentru exprimarea in Lei a cifrei de afaceri dintr-o alta moneda decat Euro, se va calcula prima data rata Euro a monedei respective, folosind rata de schimb INFOREURO (http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?Language=en) din luna decembrie al anului in cauza. Apoi se va calcula conform ratelor Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv.Modalitatea de indeplinirePrezentare bilant contabil pe ultimii 3 ani
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Listaprivind principalele servicii executate (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii), continand valori, perioade de prestare, beneficiariOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are inceput sau a dus la bun sfarsitunul sau mai multe contracte similare ale carorvaloare totala fara TVA sa fie de minim 480.000 lei.Sa aiba activitate similara in cel putin 2 orase din tara. Sa aiba montat cel putin 60 de automate de paracri. Se va dovedi prin act emis de primariile oraselor respective.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul 81. Totodata se va prezenta: ? Contracte inceputesau duse la bun sfarsit? Procese verbale de receptie .- daca este cazul2. Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.3. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul 8SpecialistilorPrezentarea listei personalului de specialitateOfertantul trebuie sa aiba minim 6 persoane care pot participa la interventii, minim o persoana cine va asiguradispeceratul.Ofertantul va completa Formularul 10 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in derularea contractuluiModalitatea de indeplinireOfertantul va completa Formularul 10 ?Prezentarea listei cu utilajelesi echipamenteledin dotare/inchiriate necesare prestarii serviciului.- Calculatoare pe care trebuie sa fie instalata o aplicatie de gestiune a intregii activitati- Telefon pentru asigurarea dispeceratului- Dispozitive de blocare a mijlocului de transport parcat neregulamentar, cel putin 50 de bucati ? se va dovedi prin acte de contabilitate, facturi sau alte acte justificativ- Aparat foto digital care inregistreaza data si ora efectuarii pozei- Mijloace de transport pentru interventie cel putin 4 buc.- Statii de emisie-receptieIn cazul inchirierii, operatorul economic va prezenta contractul de inchiriere pe o perioada celptin egala cu perioada contractului, respectiv 4 ani.Modalitatea de indeplinireSe va completa formularul nr 9
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Tarife ofertate 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.11.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari se va realiza prin una dintre urmatoarele variante: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care antreprenorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; Formularul 3b)ordin de plata in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.c)numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 08:39