Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACTIVITATI ASUPRA CONTOARELOR MONOFAZATE SI TRIFAZATE DE ENERGIE ELECTRICA ? DECONECTARI SI RECONECTARI PENTRU BUCURESTI, ILFOV SI GIURGIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 132720/20.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Procurement, Tel. +40 212065087, In atentia: Dana Costache, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate contractanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACTIVITATI ASUPRA CONTOARELOR MONOFAZATE SI TRIFAZATE DE ENERGIE ELECTRICA ? DECONECTARI SI RECONECTARI PENTRU BUCURESTI, ILFOV SI GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: zonele EDM: Bucuresti, Ilfov si Giurgiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-activitati de deconectare si reconectare clienti, conform programului transmis de Directia Masura, pentru controlul eficient al incasarii facturilor de energie electrica emise de catre clienti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50411300-2 - Servicii de reparare si de intretinere a contoarelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I : deconectari din contor=2.700buc; deconectari din retea=21.300buc; reconectari=16.800buc; Lot II: deconectari din contor=8.500buc; deconectari din retea=2.000buc; reconectari=7.500buc; Lot III: deconectari din contor=5.400buc; deconectari din retea=1.500buc; reconectari=4.830buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 358, 275RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LotI: 9800lei(4900lei ptI.M.M);LotII: 3900lei(1950lei ptI.M.M);LotIII: 2500lei(1250lei pt IMM).Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania.Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: LotI: 4600, 5lei fara TVA(calculat conform litera b);LotII: 3250lei fara TVA(calculat conform litera a);LotIII: 2127, 75lei fara TVA(calculat conform litera a).Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct la care se adauga per de gar a serv de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGS-RO rev.0.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare FormularF2-1
2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F2-2
3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular F 2-3
***Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
-Director Achizitii si Servicii?Cosmin Trofin
-Director Adjunct Achizitii-Camelia Grigoruta si Responsabil Proced-Dana Costache. 4-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular F2-4
5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conf. Prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator-Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridicestraine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.
2-*** Atestate ANRE: -atestat de tip B, conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005.
Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
***Avize:
-aviz emis de BRML pentru activitatea de montare a contoarelor de energie electrica, conform IML 6-05 ?Avize?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin: LotI: 1641000LEI/820500LEI-IMM;
LotII: 650000LEI/325000LEI-IMM
LotIII: 425550LEI/212775LEI-IMMConversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro=3.6827 lei
2009-1 euro=4.2373 lei
2010-1 euro=4.2099 lei
Informatii privind situatia financiara: - Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de servicii similare, care va cuprinde servicii de natura celor descrise in Caietul de Sarcini, respectiv deconectari, reconectari, inlocuiri contoare. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme prestarea acestor tip de servicii, in valoare de cel putin: Lot I: 820000lei;LotII: 325000lei;LotIII: 212000lei .Serv cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certif de buna executie (af serv respective), emise de benef serv respectivesi vor preciza cel putin urmat aspecte:
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si decl ref la efectivele medii anuale ale person angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?Formatia minima de lucru pentru prestarea activitatii va fi cea prevazuta in FISA tehnologica 3.2. FT 2/87 ? ?Montarea, verificarea pe teren si demontarea contoarelor?: 1 electrician calificat si 1 electrician incadrat minim grupa a IV a de autorizare, conform art. 25 din IPSSM 01/2007.
Pentru aceste cerinte, prestatorul va completa o declaratie pe proprie raspundere.
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de a preciza :
1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total serviciile prestate
2.indicareaactivitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora,
3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.5.Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F 2-3 completat in nume
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei.
Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte.
Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza servicii in instalatiile electrice.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privitoare la atestarea ANRE este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - det
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului
- Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediuluiSR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.02.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2012 11:00
Locul: Bucuresti, Bd Ion Mihalache nr 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare, la Documentatii si Clarificari.Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere;Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la Sectiunea: ?Documentatie si clarificari?. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?.Daca in urma deschiderii ofertelor, pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.- Directia Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd Ion Mihalache nr 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2012 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer