Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Activitati de natura IT pentru implementarea hipercuburilor necesare diseminarii datelor din RPL 2011


Anunt de participare numarul 143046/12.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel. +40 213181818, Email: [email protected], Fax: +40 213181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Activitati de natura IT pentru implementarea hipercuburilor necesare diseminarii datelor din RPL 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul INS
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitati de natura IT pentru: a) implementarea hipercuburilor necesare diseminarii datelor din Recensamantului Populatiei si Locuintelor 2011 (RPL2011) la nivelul Uniunii Europene, b) asigurarea incarcarii bazei de microdate serie de recensaminte cu informatia privind RPL2011, c) actualizarea aplicatiei de interogarea a bazei de microdate serie de recensaminte pentru utilizatorii interni si externid) asigurarea:
-Mentanantei si suportului tehnic pana la 31 decembrie 2013 si extinderea:
-Mentanantei si suportului tehnic pe anul 2014, in limita fondurilor disponibile pe anul 2014, in limita fondurilor disponibile pe anul 2014/art.122.lit.j)din OUG nr.34/2006-Mentanantei si suportuluitehnic pe anul 2015, in limita fondurilor disponibile pe anul 2015, in limita fondurilor disponibile pe anul 2015/art.122.lit.j)din OUG nr.34/2006
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212610-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date (Rev.2)
72230000-6-Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tot pachetul de servicii precizat in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 550, 230.24 si 770, 330.24RON
II.2.2) Optiuni
Da
Art.122lit.j din OUG nr.34/2006, val estim min=val contr, val estim max=val globala(incl suplim)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori deo societate de asigurari, ordin de plata), mai putin numerar la casieria autoritatii contractante. La procedurile online instrumentul de garantare obligatoriu se va posta in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante. Conform art.278.1 din OUG nr.34/2006 se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform art.278.1 din OUG nr.34/2006. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilita in Documentatia de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru depunerea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. In conformitate cu prevederile art.86(6) din HG 925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (valabilitatea ofertei este de la data limita de depunere a ofertelor pana la incheierea contractului (cf. art.85 lit.HG 925/2006) Cuantum: 11.000 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088 4.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006. Data echivalentei leu/valuta este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, excl. TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive in conditiile art. 90 alin.1-3 din H.G. nr. 925/2006 (Formular nr. 15). Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Garantia de buna executie devine anexa la contract. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91- 92 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);? declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;? declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006;Lista personal cu functii de decizie INS: Tudorel ANDREI-Presedinte INS, Beatrix GERED-Vicepresedinte INS, Jifcu Gabriel -Secretar General INS, Duma Angel-Dir. Achizitii Investitii, Gheorghe VAIDA-Director General IT, Camelia CHIRNICIUC-Director IT, Andoria IONITA-Director, Stefan TRICA-Director, Marilena BESTEA-Sef servuciu, Cristian BELDIMAN-Sef Serviciu.? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Certificat de atestare fiscala eliberat de Minister Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscaladin care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani Cerinta minima: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are experienta in ultimii 3 ani in prestarea de servicii similare, prin prezentarea minim a unui contract.
Pentru a asigura o indeplinire corespunzatoare a contractului ce urmeaza sa fie atribuit, ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii profesionale a specialistilor propusi care vor fi responsabili pentru indeplinirea contractului. In acest sens, autoritatea contractanta a identificat pozitiile esentiale in ceea ce priveste personalul de specialitate care va face parte din echipa de proiect, descrise in cele ce urmeaza.
Avand in vedere complexitatea proiectului si timpul de realizare, se recomanda echipa de experti cu urmatoarele responsabilita?i specifice, pentru care s-au solicitat competente si experienta relevanta, astfel:
- Manager de proiect
-Certificare in domeniul managementului de proiect eliberata de o institutie recunoscuta la nivel national/international (PMBoK - PMI, ICB ? IPMA, PRINCE 2 sau echivalent )
-Operatorulului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV
-PMBOK (Project Management Book of Knowledge), PRINCE2 (PRrojects IN Controlled Environment version 2) si ICB (International Competence Baseline) sunt metodologii de management de proiect recunoscute si aplicate international
-PMI reprezinta Project Management Instititute, una din organismele internationale de certiificare in project management, pe PMBOK (certificarea se numeste PMP ? Project Management Professional)
-IPMA reprezinta International Project Management Association si se ocupa de certificarea ICB.
- Arhitect baze de date
-experienta in derularea de proiecte nationale si/sau internationale de dezvoltare de sisteme informatice cu baze de date; experienta in proiectarea/administrarea de baze de date-certificat de absolvire curs sau examen certificare TOGAF 9 sau echivalent
-Operatorulului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV
- TOGAF (The Open Group Architecture Framework)
- Specialist solutie BI
-certificare de la producatorul solutiei de B.I. utilizata in proiect;la cererea INS ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului
- Operatorulului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV
Experti non-cheie: In oferta se va avea in vedere includerea unui numar suficient de experti non-cheie (minim 3) care sa lucreze sub conducerea celor 3 experti non-cheie. Calificarile si CV-urile expertilor non-cheie se vor prezenta in oferta.
Se solicita dovada privind implementarea unui sistem management al securitatii informatiilor conform cerintelor standardului ISO 27001:2005 sau echivalent. Documentul se va prezenta in copie ?conform cu originalul? Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Se solicita dovada privind implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001:2008 sau echivalent. Documentul se va prezenta in copie ?conform cu originalul? Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Se solicita dovada privind certificare pentru sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent. Documentul se va prezenta in copie ?conform cu originalul? Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: - Formularul nr.7 - Lista privind principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Pentru contractul propus ca experienta similara ofertantul va prezenta certificate/documente privind indeplinirea obligatiilor contractuale Nota: Pentru calculul valorii contractelor similare, valorile acestora vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, conform tabelului de mai jos: Anul EUR - mediu 2011 4, 2379 2010 4, 2099 2009 4, 2373Se va prezenta CV pentru demonstrarea experientei solicitate, precum si documente justificative, diplome, certificate, atestate, etc.Se va prezenta CV pentru demonstrarea experientei solicitate, precum si documente justificative, diplome, certificate, atestate, etc.Se va prezenta CV pentru demonstrarea experientei solicitate, precum si documente justificative, diplome, certificate, atestate, etc.Certificatul privind sistemul de management al securitatii informatiilor din seria ISO 27001:2005 sau certificate echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificatul privind sistemul de management al mediului din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Echipa UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, se vor solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice, de catre op. economici a documentelor ce contin noile preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256.2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic si contencios INS
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050703, Romania, Tel. +40 213181851, Fax: +40 213110747, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer