Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 132870 | 133.168 | 133297 | 133677 | 133880 | 134.179 | 134247 | 134543 | 13477 | 134954 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Activitati de pregatire pentru personalul de conducere, operare, intretinere si inginerie al CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 138070/10.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A - prin Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0 camera E 114, Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala CNE Cernavoda ? Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801801, In atentia: Rodica MAXIM, Email: [email protected], Fax: +40 241239267, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Activitati de pregatire pentru personalul de conducere, operare, intretinere si inginerie al CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 160, 000 si 12, 320, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca intervalul de incheiere a contractelor subsecvente este de 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de :3080000 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitati de pregatire pentru personalul de conducere, operare, intretinere si inginerie al CNE Cernavoda care trebuie sa acopere urmatoarele arii din domeniul Operarii:
?Pregatire la Simulator si la clasa pentru autorizarea initiala si reautorizare personal licentiat;
?Durata de viata a centralei si Managementul Imbatranirii;
?Inginerie de Componente, Sisteme de Proces si Proiectare si Suport Tehnic;
?Tehnici de Intretinere Preventiva si Predictiva;
?Supervizare in instalatie
?Management Strategic?Verificarea ofertelor si intocmirea contractelor O&M pentru unitatile 3 si 4
?Asistenta in implementarea planului de tranzitie a U3 si U4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80570000-0 - Servicii de perfectionare personala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate pe durata acordului cadru (48 luni): minim 34.000 ore; maxim 68.000 ore
Valoarea estimata fara TVA: 12, 320, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 1.000.000 Lei;Perioada de valabilitate garantie: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.Garantia de participare seconstituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participareprin scrisoare de garantiebancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a.2. Garantia se poate constitui in lei sau echivalent EURO, la cursul de schimb din data publicarii in SEAP a anuntului de participare, si prinordin de plata (in copie), vizat de banca ofertantului, in contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA, ?pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1?pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul / plicul cu documentele privind candidatura.Candidatii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Candidatul care prezinta acest formular si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 2781 din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este: 11.887 lei Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia, in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza FormularulIII.1.1 b)Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A - cheltuieli de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul III 1.3 - incheiat in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. cu modificari si completari - Se completeaza Formularul III.2.1.a.1 de catre Candidat. Declaratia se depune in original.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificari si completari -Se va completa Formularul III.2.1.a.2 de catre Candidat.
Declaratia se depune in original.
La Formular se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane
¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa insotite de traducerea autorizata in limba romana. Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) - Se va completa Formularul III.2.1.a.3. de catre Candidat si dupa caz: de catre Candidatii asociati..
Declaratia se depune in original.
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 -Se va completa Formularul III.2.1.a.4. Declaratia se depune in original.
Note:
a) In cazul depunerii unei candidaturi/ oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractantiPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Dumitru Dina ? Director Directia Dezvoltare Strategie, Ec. Elena Negulici ? Director Economic
Comisia de evaluare: Rodica Boboc, Elena Ionescu, Daniel Mircea, Mioara Coman, Genuta Dumitru, Mihaela Baluta, Rodica Maxim.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a.5 si se depune in original.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formular se va completa si de catre eventualii subcontractanti. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrulului Comertului pe numele Operatorului economic1. Persoane juridice/fizice romane:
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe numele Candidatului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al candidatului, respectiv a Ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune.
Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii/prezentarii candidaturii si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a candidaturii precizata in anuntul de participare.
2. Persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident pe numele Candidatului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de o traducere autorizata in limba romana.In situatia in care operatorul economic a fost preselectat si a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata la finalizarea etapei de preselectie a candidatilor.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 al Candidatului/Candidatilorasociati, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor servicii similare pentru o centrala CANDU prestate in ultimii 3 ani .
Cerinta minima: Se accepta candidati care prin documentul / documentele de confirmare servicii prezentate (contracte/procese verbale de receptie/recomandari), (cumulat daca este cazul), insumeaza cel putin valoarea de 13.675.000 lei, fara TVA
b) NMC 07 clasa 4 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Sustinerea tehnica, dupa caz:
In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui ?Angajament ferm? al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Oferta comuna.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Pretul care se ia in calcul este pretul total al propunerii financiare - pretul care se ia in calcul este cel obtinut prin cumulul dintre tariful orar din propunerea financiara multiplicat cu cantitatile maxime conform Sectiunii II art. 2.1. Factorul 1 - pentru propunerile de oferta cu costul cel mai mic, se acorda punctajul maxim. Pentru celelalte propuneri se acorda un punctaj calculat astfel: [Vm, o/Vo, a]×95 puncte; unde Vo, a = valoarea factorului din oferta analizata; Vm, o = valoarea minima oferita
2.
Capacitate tehnica
5%
Descriere: Capacitatea tehnica: vechimea neintrerupta din ultimii zece ani in functii cel putin egale cu cele mentionate in documentatia descriptiva (Se ia in considerare pentru fiecare persoana propusa al carui CV a fost acceptat). Factorul 2 ? Pentru propunerea de oferta care include valoarea cea mai mare se acorda maxim de punctaj ? 5 puncte. Pentru celelalte propuneri de oferta, se aplica urmatoarea formula: [(Vp, o-Vm, i)/(VM, o-Vm, i)]×5 puncte; unde Vp, o = valoare propunere de oferta; VM, o = valoare maxima ofertata; Vm, i = valoare minima impusa (are valoarea 15). ^p(3) Punctajul unei propuneri de oferte este suma punctelor obtinute de propunere de oferta respectiva la fiecare factor de evaluare. (4) Autoriatea contractanta solicita candidatului clasat pe primul loc sa reconfirme rezultatul negocierilor prin depunerea unei oferte finale intr-un termen care de regula nu va depasi 3 zile lucratoare de la data solicitarii.
Punctaj maxim componenta tehnica: 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD#25619; PA#25619-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A. - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.2. Sedinta de deschidere a documentelor de calificare/ofertelor preliminare va avea loc la data si ora mentionate in anuntul de participare/invitatia de participare, la sediul S.N.Nuclearelectrica S.A, Strada Polona nr. 65, Sector 1, Cod 010494, Bucuresti, Departament Achizitii, persoana de contact Rodica BobocReprezentantii Candidatilor sunt admisila sedinta de deschidere a candidaturilor daca prezinta Formularul IV.4.3.2.Candidaturile sunt declarate intarziate in cazul depunerii la alta adresa/depunerii dupa data/ora limita inscrisa in Anuntul de participareIn scrisorile de comunicare a rezultatului selectiei se vor preciza si data si ora de depunere a propunerilor de oferte preliminare si data si ora sedintei de deschidere a propunerilor de oferte preliminare (numai in cazul candidatilor selectati pentru etapa a doua) .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art. 256² din OUG 34/2006, cu modificari si completari.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA - Departamentul Achizitii
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2012 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer