Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA CASIMCEA, JUDETUL TULCEA


Anunt de participare numarul 114405/22.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CASIMCEA
Adresa postala:  LOCALITATEA CASIMCEA, JUDETUL TULCEA, Localitatea:  Casimcea, Cod postal:  827025, Romania, Punct(e) de contact:  ELENA TALPAU, Tel. 0240-576730, Email:  [email protected], Fax:  0240-576730, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACTUALIZAREPLANURBANISTICGENERAL SI REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA CASIMCEA, JUDETUL TULCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA CASIMCEA, STR. BULGAREASCA NR. 60, JUDETUL TULCEA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de actualizare PUG SI RLU, elaborarea documentatiilor scrise si desenate PUG SI RLU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de Servicii Urbanism conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2%- 13000 LEI GARANTIE DE PARTICIPARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI FINANTARE DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBC.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie completata in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006
Se va completa formularul 12A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34 din 19/04/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul 12BIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii
a)in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.b)este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;c) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. b);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale - formularulB2Se va prezenta cifrade afaceri in domeniul de activitateaferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Valoarea minima impusa este de 1.000.000 leiOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
2. Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea operatorului economic.Lichiditate valoare minima impusa 100%.
3.Declaratiafinanciaraconform Formularului C15 din sectiunea IIISe vor prezenta Bilanturile Contabile din ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul B3 din Sectiunea III ? FormulareAutoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, a contractelor deserviciisimilare sau cumul de serviciicu o valoare egaladecatvaloare minima impusa de 500.000 lei- Scrisoare de recomandare- completarea Formularului C3 din Sectiunea III-Formulare
- Declaratie privind lista principalelor servicii realizate in ultimii 3ani - completarea Formularului nr.12Edin Sectiunea III Formulare
- Informatii privind personalul ce va fi angajat in contract ? completarea --- Formularului C13 B din sectiunea III ? Formulare
- Ofertantul trebuie sa prezinte ca cerinta minima, asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii: - 1 arhitect autorizati RUR cu drept de semnatura simbol C- 2 arhitecti autorizati RUR cu drept de semnatura simbol D
- 1 inginer drumari cu drept de semnatura
- minim 3 ingineri geodezi din care 2 geodezi gradul I
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorCURRICULUM VITAE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2011 10:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI CASIMCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLES, NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serv. juridic Primaria Casimcea
Adresa postala:  STR. Bulgareasca nr, 60, judetul Tulcea, Localitatea:  CASIMCEA, Cod postal:  827025, Romania, Tel. 0240576730, Email:  [email protected], Fax:  0240576730
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer