Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACTUALIZARE ALIMENTARE CU APA SAT VINATORI SI SAT COSTI,COMUNA VINATORI,JUDETUL GALATI


Anunt de participare numarul 66386/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VANATORI (PRIMARIA VANATORI)
Adresa postala: COMUNA VANATORI JUDETUL GALATI, Localitatea: Vanatori, Cod postal: 807325, Romania, Punct(e) de contact: ANETA NICULET, Tel.0236344004, Email: [email protected], Fax: 0236344383
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACTUALIZARE ALIMENTARE CU APA SAT VINATORI SI SAT COSTI, COMUNA VINATORI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT VINATORI SI SAT COSTI COMUNA VINATORI, JUDETUL GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-CAPTARE APA
-RETEA ADUCTIUNE
-STATIE POMPE+STATIE TRATARE
-INMAGAZINARE
-RETEA DISTRIBUTIE
-FOSA SEPTICA
-MONTAJ UTILAJ
-ALIMENTARE ENERGIE ELECTRICA
-FORAJE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 3, 693, 821RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 36000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERESAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARARII PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA
-CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE
-CAZIER FISCAL ELIBERAT DE AUTORITATILE COMPETENTE IN NUMELE OFERTANTULUI VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FISA DE INFORMATII GENERALE
-INFORMATII PRIVIND CERINTELE MINIME CU PRIVIRE LA CAPACITATEA TEHNICA SI CEA ECONOMICA PE CARE TREBUIE SA LE INDEPLINEASCA OFERTANTUL
-CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 5 ANI -MINIM 5410000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA DE UTILAJEECHIPAMENTE NECESARE EXECUTARII LUCRARII
-INFORMATII PRIVIND PERSONALUL PRECUM SI STUDIILE SI PREGATIREA ACESTORA
-LISTA LUCRARILOR IN ULTIMII 5 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA - MINIM UN CONTRACT CU O VALOARE MAI MARE SAU EGALA 1096000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: IN LEI LA CASIERIA CONSILIULUI LOCAL VINATORI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 13:00
Locul: CONSILIUL LOCAL VINATORI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236 460116, Fax: 0236 430632
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LINGA ANRMAP
Adresa postala: STRADA STAVRAPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03008000, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL CONSILIULUI LOCAL VINATORI
Adresa postala: SRT.EROILOR, NR.23, Localitatea: VINATORI, Cod postal: 807325, Romania, Tel.0236/344004, Fax: 0236/344383
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer