Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Actualizare Plan de Amenajare a Teritoriului Judetului Timis


Anunt de participare numarul 109575/15.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Goia, Tel. 0256406362, Email:  [email protected], Fax:  0256406424, Adresa internet (URL):  www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Actualizare Plan de Amenajare a Teritoriului Judetului Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si pe teritoriul judetului Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire a documentatiei de , , Actualizare Plan de Amenajare a Teritoriului judetului Timis ", conform cerintelor din caietul de sarcini si a legislatiei in vigoare in domeniul serviciilor de urbanism
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va realiza intreaga documentatie de Actualizare Plan de Amenajare a Teritoriului Judetului Timis , pe etape in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 30.000 lei , garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu CJTimis
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare ; asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind elig , decl privind neincadrarea in preved art 181din OUG34/2006, Certificate impozite si taxe locale si de stat , valabile la data deschiderii ofertei , Decl. participant la procedura, Certificat Oficiul Registru Comertului . Documentele in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea form E, privind informatiile generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie cel putin egala cu 1.500.000 lei , echiv a 350.984 euro ; 1 euro -4, 2737 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea form F - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii , cu anexe si Form I- Declaratie privind experienta personalului care va fi implicat in realizarea contractului , cu anexe
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara: - unul sau mai multe contracte constand in prest de serv similare de urbanism si amenajarea teritoriului PUG/PAT/PUZ a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare de 1.500.000lei ( 350.984 euro) , la cursul BNR euro/leu din data de13.10.2010 ;1 euro ? 4, 2737lei);Se vor prezenta recomandari pentru toate contractele finalizate , prezentate ca experienta similara din partea altor beneficiari/clientiDecl privind dotarile specifice, echipam tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indepl contractului (Formularul H).Declaratie privind pers de specialitate de care dispune ofertantul pentru prestarea serviciilor inclusiv CV-uri (recomandabil model european), din care sa reiasa studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si a celor mai importante persoane responsabile cu indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut (Formularul I )inclusiv diplome, atestate, autorizatii (pentru toate categoriile de lucrari care fac obiectul proiectului)-Ofertantul va prezenta o echipa de specialisti, pluridisciplinara , care sa acopere toata gama de domenii si activitati solicitate prin analiza multicriteriala din caietul de sarcini , responsabila pentru realizarea contractului de servicii, valabila pe toata durata de derulare a contractului .Managementul de proiect va fi asigurat de un arhitect-urbanist membru RUR cu drept de semnatura pentru documentatii PAT-Verificatorul de proiectva fi un arhitect sau urbanist , membru RUR cu drept de semnatura pentru documentatii PAT , altul decat cel care asigura managementul de proiect-Fiecare membru al echipei pluridisciplinare trebuie sa fie atestat de autoritatea nationala in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
50%
Descriere: Met de lucru20, manag pr. 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 12:00
Locul: Consiliul judetean Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17 , Timisoara , Sala Consilierilor , Cam 31
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici si persoanele imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este postata in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str Stravopoleos , nr 6 , Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara , Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Piata Tepes Voda , Nr 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494.650, Fax:  0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestatara actului invocat ca nelegal la AC si la CNSC, 10zile de la comunicarea deciziei CNSC la Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJTimis
Adresa postala:  B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 0256/406.362, Fax:  0256/406.424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2010 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer