Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Actualizare Plan Urbanistic General al Municipiului Arad


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 246/12.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Melania Cojocareanu, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Urbana si Protejare Monumente, Tel. +40 257281850-283, In atentia: Melania Cojocareanu, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Adrese si puncte de contact de la care se pot obtine documentele suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Urbana si Protejare Monumente, Tel. +40 257281850-283, In atentia: Melania Cojocareanu, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Adresa la care trebuie expediate proiectele sau cererile de participare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu Publicul, Tel. +40 257281850-316, In atentia: Melania Cojocareanu, Fax: +40 257255818, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Actualizare Plan Urbanistic General al Municipiului Arad
II.1.2) Descriere succinta
Prestarea serviciilor de?Actualizare Plan Urbanistic General al Municipiului Arad?, conform cerintelor din caietul de sarcini/tema de proiectare prin procedura de concurs de solutii urmata de incheierea unui contract de servicii prin negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Informatii generaleOfertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale.Modalitatea de indeplinireFormularul 21Informatii privind asociatii/subcontractantiiModalitatea de indeplinireOfertantul ? lider al Asociatiei va completa Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii . Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va intocmi si prezenta Beneficiarului contractul de asociere in forma autentica, inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platileExperienta similaraSe vor completa fise de informatii privind experienta similara. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au derulat un contract sau maxim doua contracte de servicii similare cu o valoare, respectiv valoare cumulata de minim 500.000 lei.Modalitatea de indeplinireFormularul privind Experienta similara.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: - certificate sau documente emise sau contrasemnate de beneficiar care sa ateste indeplinirea unui asemenea contract, sau- o recomandare din partea beneficiarilor pentru contractul de prestari servicii similare prezentat la experienta similara. Recomandarea din partea Beneficiarului trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, numele serviciilor prestate, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice neconformitati ale serviciilor prestate, sau alte probleme referitoare la calitatea serviciilor prestate, valoarea contractului finalizat.Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta /candidatura comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 aniModalitatea de indeplinireOfertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere aofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Informatii privindcapacitatea profesionala.Cerinta minima personal specializat:
1. coordonator echipa urbanism, arhitect/urbanist, absolvent de studii superioare in domeniul arhitecturii sau urbanismului, cu experienta in urbanism si planificare urbana, inclusiv in domeniul planurilor de amenajare a teritoriului inter-orasenesc, a teritoriului periurban, atestat de Registrul Urbanistilor din Romania si cu drept de semnaturasi certificat RUR de tip D si de tip C, conform HG 101/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pebtru documentatiile de urbanism.
2. persoane atestate de Registrul Urbanistilor din Romania cu drept de semnatura pentru specialitati conexe in vederea elaborarii studiilor de fundamentare : - elaborator studiu ?Relatii periurbane-elaborator studiu-Calitatea mediului- elaborator studiu -Protejarea si dezvoltarea patrimoniului construit-elaborator studiu -Echipare edilitara- elaborator studiu - Cai de comunicatii si transporturi- elaborator studiu?Sociologie urbana si demografie- elaborator studiu - Economie urbana
- elaborator studiu - Studii de teren3. cel putin o persoana atestata de Ministerul Mediului pentru efectuarea de studii privind protectia mediului, in vederea realizarii evaluarii de mediu pt PUG.4. cel putin un inginer, persoana cu studii superioare in domeniul ingineriei, cu experienta in proiectare urbana de artere de circulatie si de analize de trafic cu relevanta la scara urbana, 5.cel putin un inginer proiectant specialist in retele edilitareModalitatea de indeplinirePentru personalul propus se vor prezenta acte doveditoare ale nivelului studiilor absolvite si ale competentelorrelevante in domeniu: diplome, autorizatii, certificate de atestare, legitimatii (care confirma domeniul sau subdomeniul respectiv, specialitatea in care au fost atestati, precum si termenul de valabilitate al acestora), in copie.
2. Cerinta poate fi indeplinita si prin cumul (o persoana poate elabora mai multe studii)
3. Se va prezenta dovada inscrierii in Registrul national al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului, conform Ordinului Ministrului Mediului nr. 1026/2009.
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
Pret oferta 30.00Durata de executie 10.00Componenta tehnica 60.00
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
83
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 09.12.2013 Ora: 09:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 09.12.2013 Ora: 10:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Nu
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. Radu Dragan
2. Csziszter Kalman
3. Mosneag Ovidiu
4. Elvira Serban
5. Chisbora Doru Gavril
6. Botos Adalbert
7. Nagy Vizitiu Alexandru
8. Emil Anghel
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Alte informatii
Derularea procedurii de concurs de solutii urmata de incheierea unui contract de servicii prin negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participareOrice candidat care indeplineste in totalitate cerintele minime corespunzatoare criteriilor de calificare este considerat candidat calificat. Anterior verificarii candidaturilor, juriul va verifica proiectele tehnice si le va puncta conform criteriului 3punctulIV.2.1 al documentatiei. Punctajul final al fiecarui proiect se obtine se obtine prin cumularea punctelor acordate de catretoti membrii juriului.Numarul maxim de candidati declarati castigatori in ordinea descrescatoare a punctajului stabilit este de 3. Totodata, proiectele declarate castigatoare, pentru a participa la etapa de negociere trebuie sa fie depuse de catre un candidat calificat.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc cerintele minime de calificare si pentru care s-a intocmit punctaj de catre juriu este mai mic de trei, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negociere numai cu acei candidati care indeplinesc cerintele minime. Ulterior verificarii conditiilor de calificare, candidatilor castigatori li se va transmite o invitatie de participare la etapa de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.Este interzisa invitarea la etapa procedurii de negociere a unui operator economic care nu a depus candidatura in cadrul concursului sau nu a indeplinit conditiile de calificare.Fiecare participant la negocieri are obligatia de a prezentaformularul de oferta nr. 31, care va constitui punctul de pornire al negocierilor. In etapa de negociere se vor derula negocieri cu fiecare candidat in parte. In cadrul negocierilor se determina toate aspectele tehnice, financiare si juridice ale viitorului contract.Negocierile se vor derula in doua etape. Fiecare etapa a negocierii se va derula pe parcursul a maxim 30 minute.Dupa fiecare etapa de negociere, comisia va intocmi un proces verbal de sedinta in care vor fi consemnate toate aspectele tehnice, financiare si juridice discutate.Oferta negociata si consemnata in procesul verbal de sedinta al etapei a doua este oferta finalape care ofertantul o declara ca nu poate fi imbunatita. Va fi declarat castigator candidatul cu punctajul cel mai mare , dupa formula: Punctaj total= Punctaj pret+Punctaj durata executie+Punctaj oferta tehnica Se va declara castigatoare oferta cu cel mai mare punctaj.-Autoritatea contractanta va solicita ofertantului declarat castigator depunerea unei oferte finale prin care sa reconfirme rezultatul negocierilor.Ofertantul nu are dreptul ca, prin oferta finala, sa aduca modificari elementelor stabilite in procesul de negociere.In cazul ofertelor avand acelasi punctaj si aceeasi valoare ofertata, departajarea acestora se va face in urma reofertarii preturilor de catre operatorii economici aflati in aceasta situatie, in plicuri inchise si sigilate, ce vor fi deschise simultan la o data stabilita.
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer