Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM


Anunt de participare numarul 100451/22.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VALENII DE MUNTE(Primaria Valenii de Munte)
Adresa postala:  STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Localitatea:  Valenii de Munte, Cod postal:  106400, Romania, Punct(e) de contact:  Silviu Nicolae Burdusel, Tel. 0244.280.816, Email:  [email protected], Fax:  0244.280.631, Adresa internet (URL):  http: //www.valeniidemunte.com.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ORASUL VALENII DE MUNTE
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE PROIECTARE SI AVIZARE P.U.G. SI R.L.U.
Valoarea estimata fara TVA: 675, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 10000 LEI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SI/SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/20063. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4.Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale la care este arondat- copie legalizata sau original si valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca nu are datorii;
5.Certificatul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- copie legalizata sau original si valabil la data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca nu are datorii;
6. Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului – original- emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate obiectul prezentei documentatii de achizitie;
7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului– copie.Cerinta obligatorie: Documente care sa dovedesca forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale – formularul C1 din cadrul Sectiunii III a Documentatiei de atribuire
2. Bilantul contabilla data de 31.12.2009
3. Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani: 1350000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii care trebuiesc prezentate:
a) lista a principalelor servicii prestate ?ultimii 3 ani, contin? valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;( formular 12E)- se solicita dovada derularii a unul/mai multe contracte care au ca obiect actualizare PUG si RLU din care minim unul finalizat, inclusiv recomandari din partea beneficiarilor acestor contracte;Neprezentarea a minim uncontract finalizat, insotit de recomandareva duce la descalificarea ofertantului si respingerea ofertei acestuia
b) Lista cuprinzand dotarile specifice.
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista care sa contina minimum urmatoarele dotari specifice:
- Statii grafice (PC) = 3 buc;
- STATII totale= 5 buc
- GPS= 4 buc
-Licente software CAD= 5buc(copie certificata"comform cu originalul";
- Imprimanta A3/A4 = 1 buc;
- Scanner A0 = 1 buc;
- Copiator A3/A4 = 1 buc.c) Resurse umaneOfertantul trebuie sa prezinte, ca cerint?inim?asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru ?eplinirea contractului de servicii: -Expertcheie liderul de echipa - expert urbanist absolvent al facultatiide urbanism -autorizat RUR;
- Expert cu minim10 ani vechime (expert tehnic si verificator tehnic autorizat MLPTL ?drumuri );
-Specialist cadastru (expert ?geodezie/cadastru - autorizat de ANCPI categoria D);
- Specialist in domeniul instalatii apa si canalizare - autorizat RUR;
- Specialist in instalatii electrice – autorizat RUR;
- Specialist retele telecomunicatii – autorizat RUR.
Ofertantul va prezenta CV-urile tuturor persoanelor responsabile direct cu ?eplinirea contractului.
d) Prezentarea Certificatelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 27001 si SA 8000 sau certificate echivalentePentru ofertantii straini, se vor prezenta documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Informatii privind subcontractantii
Se accepta subcontractanti.Se va mentiona procentul de subcontractare (Anexa 1)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 4405/17.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 10:00
Locul: La sediul Autoritati contractante Str. Berevoiesti, nr. 3A, Orasul Valenii de Munte, Judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR, REPREZENTANTUL U.C.V.A.P. SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030083, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala:  Str. Emil Zola, Nr. 4, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244-522445, Email:  [email protected], Fax:  0244-522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARI LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA ILEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU CONSILIER JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI ORASULUI VALENII DE MUNTE
Adresa postala:  STR. BEREVOIESTI, NR. 3A, Localitatea:  VALENII DE MUNTE, Cod postal:  106400, Romania, Tel. 0244/280816, Email:  [email protected], Fax:  0244/280631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 07:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer