Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACTUALIZARE PROGRAM DE LEGISLATIE SI JURISPRUDENTA LLDS


Anunt de participare numarul 12330/27.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Adresa postala: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: MOGA ELENA, Tel.021/3193813, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/ 3193813, Adresa internet (URL): www.mpublic.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PARCHETUL DE PE LINGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Adresa postala: B- DUL LIBERTATII NR.14, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021/319.38.13, Email: [email protected], Fax: 021/319.38.13, Adresa internet (URL): www.mpublic.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: AUTORITATI JUDECATORESTI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACTUALIZARE PROGRAM DE LEGISLATIE SI JURISPRUDENTA LLDS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACTUALIZARE A BAZEI DE DATE A PROGRAMULUI DE LEGISLATIE SI JURISPRUDENTA LLDS, PARTE A SISTEMULUI ECRIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72312000-5 - Servicii de introducere de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACTUALIZARE BAZA DATE LEGISLATIE SI JURISPRUDENTA LA SEDIUL PARCHETULUI DE PE LINGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Valoarea estimata fara TVA: 233.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 11.06.2007 pana la 30.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2.400, 00 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI IN VALOARE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT, PLATA IN TERMEN DE 15 ZILE DE LA DATA INREGISTRARII FACTURII LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTARE FORMULARE 12A, 12B, DOVADA ACHITARII TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C.-VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI
-CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI-FORMULAR INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU 714.000 LEI, ECHIVALENT A 214.414, 41 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR PRESTATII IN DOMENIUL CE FACE OBIECTUL ACHIZITIEI, PE ULTIMII 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NU
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, ETAJ6, CAMERA 629
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANT LEGAL SAU IMPUTERNICIT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE-PICCJ
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B- DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, ECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010875, Romania, Email: www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
P.I.C.C.J.-BIROUL JURIDIC
Adresa postala: B- DUL LIBERTATII NR.14, SECTOR 5, ETAJ 4, CAMERA 417, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021/319.38.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2007 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer