Licitatie Publica - actualizare proiect tehnic, extindere si amenajare la Centrul de Cardiologie Timisoara corp C.
Anunt de participare numarul 88020/06.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Adresa postala: -localitatea Timisoara, str. Gheorghe Adam, nr. 13A, judetul Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Punct(e) de contact: VASILE STEFAN, Tel.0723.375.651, Email: [email protected], Fax: 0256.207.362, Adresa internet (URL): www.cardiologie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
actualizare proiect tehnic, extindere si amenajare la Centrul de Cardiologie Timisoara corp C.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Centrul de Cardiologie Timisoara corp C.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
actualizare proiect tehnic, extindere si amenajare la Centrul de Cardiologie Timisoara corp C.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
actualizare proiect tehnic, extindere si amenajare la Centrul de Cardiologie Timisoara corp C.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 193, 711.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 70000 lei;garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in nume propriu, asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitateaoriginal
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizataoriginal;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, valabil in ziua deschiderii ofertei in original sau copie legalizata;
- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei - in original sau copie legalizata;
certificatul constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat (la sediu, puncte de lucru etc.) codul CAEN 4120 (Rev. 2)si codul CAEN 7111 (Rev. 2)si 7112 (Rev. 2)si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale si cifra medie de afaceri pentru anii 2006, 2007, 2008original;
Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani este de 14.387.422, 24 lei.
- bilanturi contabile pe anii 2006, 2007, 2008 vizate/inregistrate de organele competente in copie;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata (septembrie) in copie;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 aniin original;
Experienta similara: Pt.lucrari - 3 contracte finalizate, sau in curs de exec.avand ca obiect lucrari similare celor ce vor face obiectul procedurii cu o valoare min cumulata de 6.900.000 lei, fara TVA, dintre care cel putin 1 contract sa fie de min 1.000.000 lei, fara TVA + recomandariin copie cf cu orig;
Pt proiectare
- cel putin 1 contract finalizat sau in curs de exec avand ca obiect proiectare cu o valoare min de 290.000 lei, fara TVA + recomandariin copie cf cu originalul;
- cel putin 2 contracte finalizate (altele decat cel de valoare min de 290.000 lei) care sa ateste experienta op economic in proiectarea cladirilor /cladirilor de laboratoare care sa contina camere curate (grad de puritate), insotite de recomandari din partea benef din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator oblig asumate (ca a intocmit proiecte pentru camere curate, arhitectura, instalatii, blocuri operatorii) in copie cf cu originalul;
- declaratie privind personalul tehnic de specialitate, numarul minim de personal utilizat pe total lucrare si pe categorii profesionale, alocat pentru prezenta procedura de lucrari in original;
- autorizatia/atestatul, emise pe domeniile de activitate mentionate in prezenta documentatie de atribuire (constructia de cladiri), a responsabilului tehnic cu executia (RTE) vizate la zi in copie;
- autorizatia/atestatul, emise pe domeniile de activitate mentionate in prezenta documentatie de atribuire (constructia de cladiri), a responsabilului pentru asigurarea controlului calitatii (RTC) vizate la zi in copie;
- declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formularul 12 H in original;
- licenta software MS Office, AutoCad, sau echivalent pentru 4 PC - uri in copie;
DETALIEREA CRITERIILOR DE MAI SUS SE REGASESTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ANEXATA PREZENTEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
30%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
2.
solutia tehnica propusa (pentru proiectare)
35%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
3.
solutia tehnica propusa (pentru executie)
35%
Descriere: conform documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.01.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2009 14:00
Locul: loc. Timisoara, str. Gheorghe Adam, nr. 13A, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, nr. 2, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
a) pe cale administrativ-jurisdictionala, in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului contestat la CNSC; b) in justitie Legea nr. 554/2004 la Tribunalul Timis
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: loc. Timisoara, str. Gheorghe Adam, nr. 13A, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300310, Romania, Tel.0256207362
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2009 16:53