Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Actualizare Proiecte Tehnice existente si intocmire Proiecte Tehnice noi in cadrul investitiei Modernizare strazi in municpiul Dej


Anunt de participare numarul 73122/05.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Pop, Tel.0264214742, Email: [email protected], Fax: 0264214742, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Actualizare Proiecte Tehnice existente si intocmire Proiecte Tehnice noi in cadrul investitiei Modernizare strazi in municpiul Dej
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Dej
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Actualizare Proiecte Tehnice existente si intocmire Proiecte Tehnice noi in cadrul investitiei Modernizare strazi in municpiul Dej
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 770, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 5.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI U.E. PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL AXA PRIORITARA 2 DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2.1 SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractant, conform art. 44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai sus
Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie conforma cu originalul, semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 60 de zile In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai sus
Persoane juridicestraine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte cele de mai sus
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor proiecte elaborate in ultimii 3 animinim 2 recomandari -.Recomandarile din partea beneficiarilor trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului;numele lucrarii(Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport);modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; valoarea contractului finalizat (care nu trebuie sa fie mai mica de 100.000 lei)
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Primaria municipiului Dej camera 23, prin achitarea contravalorii documentatiei de atribuire in numerar la caseria Autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului dej camera 23
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT POATE PARTICIPA LA DESCHIDERE PRIN IMPUTERNICITI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri UE prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL si fonduri de la bugetul local
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA ILEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI DEJ - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. 1 MAI, NR. 2, Localitatea: DEJ, Cod postal: 405200, Romania, Tel.0264211790, Email: [email protected], Fax: 0264223260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer