Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Actualizare PUG Mihail Kogalniceanu 2007


Anunt de participare numarul 26687/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU
Adresa postala:  STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Localitatea:  Mihail Kogalniceanu, Cod postal:  907195, Romania, Punct(e) de contact:  VALER IOSIF MURESAN, Tel. 0241.258787, Email:  [email protected], Fax:  0241.258156
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Actualizare PUG Mihail Kogalniceanu 2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul autorit['ii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Actualizarea Planului Urbanistic general al comunei Mihail Kogalniceanu si a Regulamentului Local de Urbanism
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78225000-0 - Servicii de proiectare grafica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un PUG si un RLU
Valoarea estimata fara TVA: intre 140, 000 si 165, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie de participare 4000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al comunei Mihail Kogalniceanu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontratanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Pentru persoanele juridice române - Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
- Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana juridica sau de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care candidatul/ofertantul este rezident.
- Declaratie pe propria raspundere completata în conformitate art.180
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara în care candidatul/ofertantul este rezident).
-Fisa de informatii generale - Formular nr.5.
-Bilantul contabil din anul precedent, vizat si înregistrat de organele competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, precum si alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul îsi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
-Experienta similara prin prezentarea în copie a cel putin 3 contracte de servicii având un obiect asemanator cu o valoare minima/contract de 200.000 lei însotite de recomandari de la beneficiari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa/fise de informatii privind experienta similara în ultimii 3 ani - Formular nr.2.
- Declaratie care contine informatii referitoare la dotarile cu echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare, service si mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze în derularea contractului - Formular nr.3.
- Declaratie care contine informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de îndeplinirea contractului - Formular nr.4.
- Certificarea sistemului calitatii – ISO 9001:2000.
- Copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila dupa certificatul de autorizare a unitatilor specializate în elaborarea de studii, proiecte si consultanta în domeniul gospodaririi apelor si documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de gospodarirea apelor eliberat de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor, valabil pe toata perioada de derulare a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Mihail Kogalniceanu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2007 10:00
Locul: la sediul Primariei Mihail Kogalniceanu judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va pune la dispozitia ofertantului câstigator ridicarile topografice necesare realizarii lucrarii. Ofertele financiare vor fi intocmite avându-se in vedere cele sus mentionate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
potrivit art.272-280(5) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Mihail Kogalniceanu
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu nr.42, Localitatea:  Mihail Kogalniceanu, Cod postal:  907195, Romania, Tel. 0241258156, Email:  [email protected], Fax:  0241258787
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer