Licitatie Publica - Actualizarea Planului de Amenajare a Teritoriului Judetean Botosani
Anunt de participare numarul 75002/08.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Cojocaru, Lacramioara Dascalescu, Tel.0231/514712, int.4111;4141, In atentia: d-lui Constantin Ilisei - arhitect sef, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Actualizarea Planului de Amenajare a Teritoriului Judetean Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: teritoriul judetului Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PATJ va fi structurat in trei parti astfel:
a) Partea I-a: Identificarea elementelor care conditioneaza dezvoltarea, cu evidentierea problemelor si disfunctionalitatilor; Actuala documentatie va furniza date despre situatia existenta fiind punctul de plecare pentru actualizare.
b) Partea a II-a: Diagnostic prospectiv si general: evaluarea decalajului dintre situatia actuala si cea anticipata si dorita pentru orizontul stabilit;c) Partea a III-a: Strategia de dezvoltare spatiala si programul de masuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piesele scrise se vor prezenta sub forma unor memorii, care pot fi grupate in trei volume separate, pentru facilitarea urmaririi si intelegerii elementelor prezentate, pentru gruparea problematicii si in vederea unei mai eficiente utilizari de catre beneficiar.Memoriile se intocmesc pe capitole, subcapitole si aliniate, dispuse intr-o succesiune logica, cu o tratare explicita, concisa si sugestiva.In cuprinsul memoriilor pot fi folosite cartograme, grafice si scheme, care ilustreaza evolutiile si tendintele fenomenelor analizate si distibutia teritoriala a acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 798, 319RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 10000lei ; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular nr. 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.12 C si Cazier judiciar/certificat echivalent- confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor, respectiv certificate de la: -D.G.F.P. Administratia financiara-Primarie.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului document din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform anexei nr. 2 informatii generale;
- bilanturile contabile din 2005, 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala = 2300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Formular 12E.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, in care sa se regaseasca cel putin o lucrare ca natura si complexitate cu obiectivul supus licitatiei;
- Se solicita si completarea anexei nr. 3 experienta similara.Se va prezenta contractul de proiectare, procesul verbal de predare-primire si recomandare din partea beneficiarului.-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciu se solicita completarea Formularului nr. 12 I si curriculum vitae.Se solicita specialist atestat cu dreptul de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului, inregistrat in Registrul Urbanistilor din Romania.-informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciu, conform Formularului nr. 12H si Listei ce cuprinde cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului.- declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca - form. 12J.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract similar de servicii(ca cel supus achizitiei) de minim 200.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3753
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice(fisierele nu pot fi comprimate prin arhivare sub 5MB, capacitate permisa pentru atasare pe SEAP), in conformitate cu OUG nr.19/2009 art.40 alin(2), in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens sau, dupa caz, caruia i s-a transmis o invitatie de participare a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic.Documentatia de atribuire se ridica gratuit de la sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam.411, 414.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710390, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 11:42