Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Actualizarea proiectului tehnic UVE 228/1997-spatii de cazare pentru Universitatea de Vest din Timisoara


Anunt de participare numarul 81984/11.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Punct(e) de contact: Monica Brihan, Tel.0256/592325, Email: [email protected], Fax: 0256/592314, Adresa internet (URL): www.uvt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Actualizarea proiectului tehnic UVE 228/1997-spatii de cazare pentru Universitatea de Vest din Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si campusul universitar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Actualizarea proiectului tehnic UVE 228/1997-spatii de cazare pentru Universitatea de Vest din Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
actualizarea proiectului tehnic UVE 228/1997-spatii de cazare pentru Universitatea de Vest din Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 1, 411, 699.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 28.233, 99 leigarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat prin Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitateaoriginal;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizataoriginal;certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, valabil in ziua deschiderii oferteioriginal sau copie legalizata;certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei-original sau copie legalizata;certificatul constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat (la sediu, puncte de lucru etc.) codul CAEN 7111 (Rev. 2) 7420 (Rev. 1) activitati de arhitectura si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataoriginal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile pe anii 2007 si 2008 vizate/inregistrate de organele competentecopie;
- fisa informatii generale care sa contina si cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008 oiginal. Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe ultimii 2 ani (2007 si 2008) este de 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princip.serv.in ultimii 3 ani in proiectorig.;exp.sim.cel putin 1 contr.finalizat PT si DE de minim 300.000 EURO+TVA sau echiv.in lei-copie semn.pt. conf cu orig.+ recomandari;exp.sim.cel putin 3 contracte, fazele SF, fiecare contr.fiind aferent unor invest.publ.cu val.de invest.mai mari de 3.500.000 euro (inclusiv TVA)+ recomandari-Se vor anexa doc.just.ce emana de la benef.care sa ateste ca val.de invest.depaseste pragul aratat; decl.priv.pers.tehn.de spec.orig.Se va indica.pers.autorz.al societatii care va fi alocat acestui proiect. Ofrtantii vor face dovad.ca dispun de cel putin 3 arhit.si un economist (pers.ang.sau colab.-in acest sens se vor anexa CV, copii contr.munca, contr.colab.si acte justif.-dipl., atestari-care dovedesc/atesta specializarea pers.minim solicitat.Pt.cel putin un membru al pers.spec.se va face dovd.detinerii expr.in proiect.sistm.-gaze, electr.si curenti slabi(diplome, atestari) Atest.in domen.aratate pot fi detin.si de catre mai multe pers.cumulativ. Actele in copie vor fi semn.de reprez.soc. pt. conf.cu orig.;licenta software Arhicad sau Autocad sau echiv.copie. Ofertantii vor face dovd. detinerii lic.prin dep.copiilor docum.justv.si a actelor (fact., chitante etc.) care atesta achizit./detinerea acestora;decl.priv. resp.prot.muncaorig.; decl.priv.subcontractantiorig.;certif.ISO 9001/2001 emis pt.CAEN 7111 (Rev. 2) 7420 (Rev. 1) activ.de arhitec. sau echiv.-copie simpla semnate pt.conf.cu orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
60%
Descriere:
2.
oferta tehnica
30%
Descriere:
3.
termenul de prestare a serviciilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor si consultanti ai autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: p-ta Tepes Voda, nr. 2 A, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054, Fax: 0256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice sala 155, din cadrul Universitatii de Vest
Adresa postala: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, judetul Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Tel.0256/592325, Fax: 0256592314
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer