Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Actualizarea si dezvoltarea software-ului integrat al APDRP


Anunt de participare numarul 90177/06.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010115, Romania, Punct(e) de contact: Monica Malcoci, Tel.021-310.16.29, In atentia: Monica Malcoci, Email: [email protected], Fax: 021-310.16.29; 021-315.67.79, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Actualizarea si dezvoltarea software-ului integrat al APDRP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta 1 Actualizarea celor 20 module software existente si dezvoltarea modulelor informatice noi, conform masurilor din PNDR ce urmeaza sa fie lansate pana la sfarsitul anului 2009 si 2010, pentru o implementare eficienta a fondurilor;
Componenta 2 Analiza procedurilor si proceselor din cadrul APDRP, pentru eficientizarea sistemului de implementare a FEADR prin intermediul software-ului integrat;
Componenta 3 Instruirea utilizatorilor sistemului integrat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212331-8 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea proiectelor (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
80533000-9-Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In cadrul componentei 1 a proiectului, prestatorul trebuie sa actualizeze si sa dezvolte modulele din cadrul SPCDR, pentru ca acesta sa fie operational si sa fie utilizat in productie.
In cadrul componentei 2 a proiectului se urmareste realizarea unei analize la nivelul APDRP, privind criteriile de acreditare a agentiei (conform regulamentelor europene aplicabile FEADR), prevederile procedurilor de lucru existente, precum si functionalitatile solutiilor software utilizate in cadrul SPCDR, avand ca rezultat o planificare detaliata pentru implementarea actiunii de business process reengineering.
In cadrul componentei 3 se urmareste instruirea la locul de munca a tuturor utilizatorilor si administratorilor sistemului integrat, respectiv angajatii APDRP si Autoritatii de Management si a institutiilor care intervin pe fluxul de lucru. Se va avea in vedere atat fluctuatia de personal, cat si majorarea numarului de experti existent, pana la incidenta unui numar de maxim 1900 de angajati.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 433, 845.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
80% din FEADR si 20% din buget national.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
- Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS).
- Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator si pentru persoanele imputernicite (unde este cazul) ce semneaza declaratiile referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea Formular 5 si Declaratie, completata in conformitate cu Formularul 22.
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
b) Prezentarea bilantului inregistrat la administratia financiara pentru exercitiile financiare 2006, 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul a 3.500.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008).2. Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 8 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2. Formular nr. 9 Detalierea contractelorPentru fiecare contract mentionat in Formularul 8 si pentru care se completeaza Formularul nr. 9, se vor atasa documente suport (copii dupa contracte sau recomandari, precum si alte documente care sa ateste finalizarea contractului spre exemplu: rapoarte finale aprobate, documente de receptie, documente contabile etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la beneficiarul contractului; tipul serviciilor/ activitatilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul;
valoarea contractului.
3. Ofertantul va depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2001 sau echivalente pentru producator si ofertant.
4. Formularul 10 Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului
5. Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 11;
6. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate, conform Formularului 12, semnata in original;
7. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
8. copii ale certificatelor si/ sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile/ proiectele/ contractele solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un proiect/ contract de prestari servicii de proiectare, dezvoltare si implementare de solutii informatice complexe (care au inclus fluxuri delucru, baze de date si aplicatii web si au urmat cel putin fazele de analiza a cerintelor, proiectare, dezvoltare si implementare) cu cel putin 1.000 de utilizatori.B. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, contracte de prestari servicii de proiectare, dezvoltare si implementare de solutii informatice complexe (care au inclus fluxuri delucru, baze de date si aplicatii web si au urmat cel putin fazele de analiza a cerintelor, proiectare, dezvoltare si implementare), la care participarea acestuia a fost in valoare cumulata de cel putin echivalentul a3.500.000 euro (se va lua in considerare cursul de schimb mentionat la punctul V.3 din Fisa de Date a achizitiei).C. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect in care a realizat integrarea intre cel putin 2 baze de date proiectate prin tehnologii diferite.D. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un proiect/contract care au inclus instruirea a cel putin 1.000 de utilizatori ai unui sistem informatic.E. Ofertantul (operator economic sau oricare dintre membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent.F. Expertii cheie (conform Fisei de date a achizitiei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
70%
Descriere: Oferta tehnica, Fisa de Date, factori de evaluare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F511.1/2/S/09/014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 14:00
Locul: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Bucuresti, Tel: 021.310.16.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant imputernicit din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013Masura de asistenta tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.83; 021/319.51.81; 021/319.51.80; 021/319.16.74, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
APDRP - Directia Asistenta Tehnica Serviciul Selectare Contractare Implementare Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel.021.310.16.29, Email: [email protected], Fax: 021.310.16.29, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2009 17:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer