Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Actualizarea Sistemului Vamal Roman de Procesare a Declaratiei Vamale (RCDPS) in concordanta cu cerintele Sistemului Automat de Import (AIS) la nivel national


Anunt de participare numarul 72518/24.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 021 326.55.55/ 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Actualizarea Sistemului Vamal Roman de Procesare a Declaratiei Vamale (RCDPS) in concordanta cu cerintele Sistemului Automat de Import (AIS) la nivel national
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
sediul central al ANV cat si la sediile DRAOV, sediile Directiilor Judetene si a Municipiului Bucuresti pentru Accize si Operatiuni Vamale si birourilor vamale implicate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al proiectului este de a furniza solutia necesara pentru actualizarea Sistemului Romanesc de Procesare Automata a Declaratiei Vamale RCDPS la cerintele functionale si tehnice ale DGTAXUD privind Sistemul Automat de Import AIS la nivel national, asigurand implementarea strategiei DGTAXUD privind vama electronica, interoperabilitatea cu celelalte componente ale Sistemului Informatic Integrat Vamal - SIIVsi in acelasi timp facilitarea comertului (contract de servicii).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 14.000 EURO. (Scrisoare de garantie bancara) valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect 2007/19343.05.01 din cadrul Programului Facilitatea de TranzitieConditii de plata conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asocierelegalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuirea a contractului.1. Certificat constatator eliberat de MJORC sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; 2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Ag. Guv. unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu e in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia soc. isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificat valabil la data deschiderii ofertelor.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.5.Certificat pt. plata CAS (pt. statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.6.Cazier judiciar pt. administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei.In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pt. aceasta persoana precum si pt. administratorul/administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana.7.Cazier judiciar al companiei (pt. statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privindcifra de afaceri si profitul net pentru anii solicitati Formular nr. 72. Documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent). Ofertantul trebuie sa faca dovada publicitatii situatiilor sale financiare(conform Fisei de date).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie cel putin 700.000 euro.2. Media profitului net a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani solicitati.Referinte autorizate de la beneficiari pentru proiectele prezentate.2.Declaratie privind resursele umane si structura managementului3. Copie certificat ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat cu succes (contract incheiat cu toate rezultatele acceptate de beneficiar), in ultimii trei ani pana la data limita de depunere a ofertelor cel putin un contract de asistenta tehnica in domeniuldezvoltarii si implementarii de solutii informatice complexe, contract care a inclus: a) Dezvoltarea, optimizarea si administrarea bazelor de date;b) dezvoltarea si implementarea de solutii de securitate IT, iar participarea ofertantului la fiecare contract in parte a fost de minimum 210.000 Euro.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.2. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) are cel putin un specialist in urmatoarele domenii: a)managementul proiectelor de dezvoltare si implementare a sistemelor informatice;b)administrarea bazelor de date Oracle;c)dezvoltarea de aplicatii care se bazeaza pe tehnologii web;d)optimizarea structurii bazelor de date;e)organizarea si derularea instruirii utilizatorilor si administratorilor sistemor IT.In cazul in care o persoana este specializata in mai multe domenii, din cele mentionate mai sus, atunci operatorul economic trebuie sa aiba minim 5 specialisti care vor acoperi aceste domenii.3. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa dovedeasca respectarea standardului de calitate ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocieri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
522.981/20.02.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S018-025454 din 28.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 12:00
Locul: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE , B-dul. Mircea Voda, 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect 2007/19343.05.01 din cadrul Programului Facilitatea de Tranzitie
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55, int. 181, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 (2) si art 280, alin (5) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int.614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer