Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acumulare Galbeni.Realizarea etansarii si consolidarii DMD pe zona km0-km 3.Lucrari de interventii


Anunt de participare (utilitati) numarul 102085/16.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Contracte, Tel. 0233-207141, In atentia:  D-nei Titiana Ionita, Email:  [email protected], Fax:  0233-207130, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acumulare Galbeni.Realizarea etansarii si consolidarii DMD pe zona km0-km 3.Lucrari de interventii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Acumulare Galbeni, jud.Bacau
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se impune executarea lucrarilor de reparatii pentru refacerea etansarii in profunzime a digului pe o lungime de 2, 5 km (intre km 0 si km 3) , asigurarea etansarii supraterane pe toata lungimea si consolidarea corpului digului, necesare pentru punerea sub sarcinaa acumularii hidroenergetice Galbeni.Principalelelucrari: Platforma de protectie si umplutura corp dig ;Excavatii aluviuni din zona contracanalului; Decolmatare contracanal;Terasamente, umpluturi, prism de anrocamente;Demolare elemente de beton;Realizare pinteni pentru ancorarea palplanselor si sprijinirea pereului;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalelelucrari: Platforma de protectie si umplutura corp dig ;Excavatii aluviuni din zona contracanalului; Decolmatare contracanal;Terasamente, umpluturi, prism de anrocamente;Demolare elemente de beton;Realizare pinteni pentru ancorarea palplanselor si sprijinirea pereului;
Valoarea estimata fara TVA: 73, 769, 832RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
La etapa I- de selectie ? nu se solicitagarantie de participare.Pentru etapa a-II-a , garantia de participare 1.100.000 lei ; garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii SC Hidroelectrica SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract autentificat la notariat; subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale , valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata;)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, - prezentat in original sau copie legalizata ;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? prezentat in copie conforma cu originalul ;Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF ? prezentat in copie conforma cu originalul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Bilantul contabil pe ultimul an (2009), vizat si inregistrat de organele competente (Ministerul Finantelor Publice) si rapoartele anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;Precizari: Operatorul economic are obligativitatea prezentarii bilantului contabil pentru ultimul exercitiu financiar - legalizat, vizat si inregistrat la organele competente, insotit de raportul de audit financiar-contabil. Informatii privind situatia financiara: - Cifra mediede afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) , in lei fara TVA, siin euro (la cursuldin data bilantului anual).- Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de147.000.000, 00lei fara TVA.
- Solvabilitate patrimoniala: (capital propriu/total pasiv x 100) > 100% ;
Daca o asociere de operatori economici depune o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se iau in considerare situatiile economico-financiare ale subcontractantilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare; prezentarea a maxim 3 contracte de lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani, in domeniul ecranelor de etansare , in valoare cumulata de cel putin 70.000.000 lei.Contractele sa aiba ca obiect realizare de ecrane de etansare a caror valoare fizica cumulata sa fie: Executie de ecran de palpanse ? minim 20.000 mp;Adancimea ecranului mai mare de 10 ml;Izolatii rosturi pereu- minim 100.000 ml;Prezentarea pentru fiecare contract: Copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul , dupa fiecare contract;Proces de receptie la terminarea lucrarii;Document constatator / recomandare de la beneficiar ; Nominalizarea persoanelor responsabile de executarea contractului: personal de specialitate atestat RTE, CQ.Declaratie privindutilajele, echipamentele tehnice;Dotare minima obligatorie : A.Pentru ecranul de etansare : Instalatie de infingere prin vibrare, instalatie de batere, dispozitiv de ghidare a palplanselor (lungime de cel putin 12 m si latime de minim 0, 6 m).B.Pentru pereu :2 instalatii de topire termostatata si turnare continua a masticului in rosturi;2 instalatii de curatat cu jet de apa de inalta presiune , cu presiune maxima de functionare de cel putin 2.200 bari;2 masini de taiat rosturi in beton pentru peree , cu disc si sina de ghidare;2 instalatii de vibrare a betonului pe plan inclinat pentru peree (grinzi, placi vibrante) ;Utilaje pentru realizarea ritmului de executie (autobasculante , buldozere , incarcatoare frontale); Se va prezenta un precontract/contract pentru o cantitate de cel putin 36.700 mc anrocamente , care va fi livrata pe perioada a maxim 3 luni;Lista subcontractanti ;Certificare privind protectia mediului conform StandardelorEMAS / de gestiune ecologica bazate pe standarde europene /internationale in domeniu sau alte care confirma asigurarea protectiei mediului-copie conforma cu originalul;Certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii in munca, SRENOHSAS 18001:1999 sauechivalent -copie;Certificarea standardului de responsabilitate sociala , conformSR EN SA 8000:2001 sauechivalent-copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantie tehnica acordata in plus lucrarilor , fata de peroada minima impusa de 2 ani
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7566A
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura selectata este: LICITATIE RESTRANSA ACCELERATA.Justificarea accelerarii procedurii: conform OUG nr.34/2006, art.250, alin.1, lit.b) si Cap.II, Sect.a-3-a;Ord.ANRMAP 51/2009;HG 925 /2006 , Cap.IV, sect.a-2-a; adresa A.N.Apele Romane, Administatia Bazinala de Apa Siret nr.571/2010- " urgentarea lucrarilor de refacere a zonelor afectate [..]".Numar minim de candidati selectati 5, maxim nelimitat.Se aplica art 86, alin(2) din OUG.nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.4641, Fax:  021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelSectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str.Cuza Voda, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  5600, Romania, Tel. 0234-513296, Fax:  0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, ,Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610125, Romania, Tel. 0233-207141, Fax:  0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2010 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer