Licitatie Publica - Acumulatoare pentru vagoane de calatori si locomotive
Anunt de participare (utilitati) numarul 73341/09.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Nica, Tel.021/319.24.28, In atentia: serv Achizitii, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acumulatoare pentru vagoane de calatori si locomotive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. CFR SCAD BRASOV SA, str. Fundatura Harmanului , nr.3, Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acumulatoare LDE 12ES 360
Acumulatoare LE 12D 72 Ah
Acumulatoare pt. vagoane 3-8 PAS 245/420 Ah
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acumulatoare LDE 12ES 360- 250 bucati
Acumulatoare LE 12D 72 Ah- 250 bucati
Acumulatoare pt. vagoane 3-8 PAS 245/420 Ah -250 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 593, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.04.2009 pana la 30.06.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum total de 5.930 RON, impartita pe loturi la capitolul loturi; garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, -Declaratie pe proprie raspundere Lg 21/1996;
-pentru persoane juridice romane-certificat ORC in original;
-pentru persoane juridice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 30.06.2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii - persoane juridice romane - trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, producatorii sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica, respectiv Agrement Tehnic pentru ofertantii care nu sunt producatori, eliberat de AFER, in conformitate cu Caietul de sarcini, vizat in termen de valabilitate;Ofertantii - persoane juridice straine - certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatie sau standarde relevante si Agrement Tehnic eliberat de AFER, vizat in termen de valabilitate, in conformitate cu Caietul de sarcini;
-Autorizatie de livrare (numai pt.comercianti);
-ISO 9001/2000;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
07/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 80 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria SNTFC CFR CALATORI (pretul nu include TVA), in urma unei solicitari scrise, care cuprinde datele firmei inclusiv tel./fax.;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 12:00
Locul: BRM, Pta Presei Libere nr.1 sect 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei , nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta, despre un act al Autoritatii Contractante care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu , nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.int.122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2009 16:20