Licitatie Publica - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
Anunt de participare (utilitati) numarul 96719/25.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu Nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Mariana NICA, Tel.021/319.24.28, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii Investitii Produse Combustibil, Email: [email protected], Fax: 021/319.24.28, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: franco destinatie SC CFR SCAD Brasov SA - str. Fundatura Harmanului, nr. 3, Brasov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 686, 575 si 5, 492, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: primul contract subsecvent se va incheia cu termen de valabilitate 3 luni, urmand ca celelalte contracte subsecvente sa se incheie la un interval de 3 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, ,Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
Lot 1: Acumulatoare LDE 12 ES 360
Lot 2: Acumulatoare vag.3 - 8 PAS 245 (6v-420AH)
Lot 3: Acumulatoare vag.3 - 7PAS 245 (6v -385AH)
Lot 4: Acumulatoare vag. Etajate 6v 420 AH
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31431000-6 - Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelul minim si maxim al furnizarii de , ,Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuric
ce se pot achizitiona in baza acordului cadru:
Lot 1: Acumulatoare LDE 12 ES 360 minim 200 buc - maxim 1600 bucLot 2: Acumulatoare vag.3 - 8 PAS 245 (6v-420AH) minim 300 buc - maxim 2400buc
Lot 3: Acumulatoare vag.3 - 7PAS 245 (6v -385AH) minim 125 buc - maxim 1000 bucLot 4: Acumulatoare vag. etajate 6v 420 AH minim 40 buc - maxim 320 buc
Nivelul minim si maxim al furnizarii de , ,Acumulatori cu placi de plumb si acid sulfuricce pot face obiectul primului contract subsecvent:
Lot 1: Acumulatoare LDE 12 ES 360minim 60- maxim200 buc
Lot 2: Acumulatoare vag.3 - 8 PAS 245 (6v-420AH) minim 100 buc - maxim 300 buc
Lot 3: Acumulatoare vag.3 - 7PAS 245 (6v -385AH) minim 40 buc - maxim 125 buc
Lot 4: Acumulatoare vag. etajate 6v 420 AH minim 10 buc - maxim 40 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 686, 575 si 5, 492, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pe loturi, conform Anexei B, Garantia de Buna Executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in stare de faliment ori lichidare, indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, indeplinirea conditiilor contractuale, in ultimii 2 ani, candamnari in ultimii 3 ani ;3.Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj);4.Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale;5.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta6.Certificat constatator, in original sau copie legalizata emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii candidaturilor de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 30.06.20092. Declaratie privind cifra medie de afaceri si informatii generale3. Informatii privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata(numai pentru comercianti);2.certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteOfertantii persoane juridice romane trebuie sa indeplineasca cerintele OMT 290/2000, adica furnizorul sa furnizeze produsele solicitate in Caietul de Sarcini, sa aiba Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa caz, eliberat de AFER, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini, in termen de valabilitate.Ofertantii persoane juridice straine certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificate clar prin referire la specificatii sau standarde relevante si Agrement Tehnic eliberat de AFER, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si cerintele OMT 290/2000, in termen de valabilitate.3.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii4. certificate care atesta implementarea sistemului de calitate la producator si ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
sntfc 16/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2010 10:00
Locul: Sediul SNTFC CFR Calatori SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38 sector 1 Buc. etaj IV sala consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata si se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro.Observatie: SNTFC "CFR Calatori"SA nu incheie contracte aferente insfrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independetntei nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu data urmatoare luarii la cunostiinta despre actul pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu. nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28, interior 122961, Fax: 021/313.20.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2010 15:50