Licitatie Publica - ADAPTARE PROIECT TEHNIC TIP SI ELABORARE PLAN URBANISTIC DE DETALIU PENTRU CAMPUS SCOLAR
Anunt de participare numarul 27501/09.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ilieni
Adresa postala: Ilieni 97., Localitatea: Ilieni, Cod postal: 527105, Romania, Punct(e) de contact: Janos Benedek, Tel.0267/352004, Email: [email protected], Fax: 0267/318596, Adresa internet (URL): -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ADAPTARE PROIECT TEHNIC TIP SI ELABORARE PLAN URBANISTIC DE DETALIU PENTRU CAMPUS SCOLAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA ILIENI, JUDETUL COVASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ADAPTARE PROIECT TEHNIC TIP (CONTINAND CLADIRILE: SCOALA 10 CLASE, BAZA PRODUCTIE, SALA SPORT, CAMIN, GARSONIERE PT PROFESORI, CANTINA CLUB, CENTRALA TERMICA, CABINA POARTA, RETELE), INTOCMIRE PUD PENTRU CAMPUS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1., ADAPTARE PROIECT TEHNIC TIP (CONTINAND CLADIRILE: SCOALA 10 CLASE, BAZA PRODUCTIE, SALA SPORT, CAMIN, GARSONIERE PT PROFESORI, CANTINA CLUB, CENTRALA TERMICA, CABINA POARTA, RETELE)2., PROIECT TIP PRIVIND REAMENAJAREA UNEI CLADIRI P+M 500 MP3., ELABORARE PUD PENTRU AMPLASAMENTUL PROPUS PENTRU CONSTRUCTIA UNUI CAMPUS SCOLAR
Valoarea estimata fara TVA: 190USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 5% DIN VALOARE CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA EFECTUA DIN SUMA PUSA LA DISPOZITIA AUTORITATII CONTRACTANTE PRIN MEdC, PRIN HG 454/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI AU DREPTUL DE A ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE CANDIDATURA SAU OFERTA COMUNA (CF ART 44 DIN OUG 34/20069)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA VALABIL (SE ACCEPTA SI IN COPIE), CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE VALABIL (SE ACCEPTA SI IN COPIE), CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE (INREGISTRARE), PT PERSOANELE FIZICE/JURIDICE ROMANE: CERTIFICAT DE INMATRICULARE (INCLUSIV CERTIFICATUL CONSTATATOR) EMIS DE ORC, PT PERSOANELE FIZICE/JURIDICE STRAINE: DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE
ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE: SUB FORMA DE INFORMATII CU PRIVIRE LA OBLIGATIILE CONTRACTUALE FATA DE ALTI BENEFICIARI (LISTA CONTRACTELOR IN DESFASURARE), INFORMATII GENERALE ALE OPERATORULUI ECONOMIC, ULTIMUL BILANT CONTABIL APROBAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE, LA PERSONALUL DE CONDUCERE, PRECUM SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE, O DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT, LA UTILAJELE, INSTALATILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O LISTA A LUCRARILOR EXECUTATE IN ULTIMII TREI ANI (CEL PUTIN TREI CAZURI)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2990/09.08.2007.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT POPATE PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR IN BAZA ART 33 ALIN 2 DIN HG 925/2006, OBSERVATORI UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6., SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILEDELA DATA COMUNICARII REZULTATULUI LICITATIEI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6., SECTOR 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 15:42