Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Adaptare semnalistica pe tronsonul Linia de Centura Eroilor Industriilor si in toate statiile de corespondenta. Magistrala 4 . Racordul 1.


Anunt de participare (utilitati) numarul 58034/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL LIPOVICEANU, Tel.021.319.36.70, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Adaptare semnalistica pe tronsonul Linia de Centura Eroilor Industriilor si in toate statiile de corespondenta. Magistrala 4 . Racordul 1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In reteaua de metrou, conform specificatiilor din sectiunea II
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Adaptare semnalistica pe tronsonul Linia de Centura Eroilor Industriilor si in toate statiile de corespondenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316000-5 - Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de adaptare a instalatiilor aferente sistemului de semnalistica pe tronsonul Linia de Centura Eroilor Industriilor si in toate statiile de corespondenta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 244, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare in valoare de 11.300 lei sau echivalentul in euro la cursulBNR, din data de 23.07.2008.- garantia de buna executie in cuantum de 7 % din pretul fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din alocatie bugetara si credit extern.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate;
Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Persoane juridice romane - prezentare, in original sau copie legalizata, a certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte :
obiectul de activitate al ofertantului;
nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
- Pentru persoane juridice straine - prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident; documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea formularului nr. 3 din Sectiunea III a documentatiei, completat cu informatiireferitoare la:
datele de identificare ale operatorului economic;
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.
- Prezentarea in copie a bilantului contabil aferent exercitiului financiar precedent (2007), vizat si inregistrat de organele competente, sau orice alte documente care sa ofere o imagine fidela a situatiei sale financiare si economice (declaratii bancare, scrisori de bonitate, etc).- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti, poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant.( In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament ferm (conform formularului 13a), in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 ( se vor completa formularele 12A si 12B). )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele 2 contracte similare indeplinite si finalizate (receptionate) in ultimii5 ani, Formularul nr. 12F din Sectiunea III.
2. Recomandari in copie, de la beneficiarii lucrarilor similare, mentionatein formularul nr. 12F, prin care ofertantul sustine indeplinirea cerintei privind experienta similara.
3. Se va prezenta o lista cu nominalizarea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului, formular 4.4. Se vor prezenta CV-uri (formular 5) pentru: persoana direct responsabila cu indeplinirea contractului, pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) si pentru responsabilul cu asigurarea calitatii (CQ). Pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu asigurarea calitatii se vor prezenta in copie documente privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse.5. Se vor prezenta documente privind atestarea sistemului de management al calitatii, la nivelul ISO 9001/2000.
6. Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata unei runde: 1 (una) zi;licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile de la transmiterea invitatiei;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A. M.T. Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etaj 9, camera 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal (Conform prevederilor art. 272 din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer