Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Adaptarea la teren a proiectului pentru Varianta de ocolire Sibiu


Anunt de participare numarul 70583/07.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIEREA BOEGL GEIGER COMTRAM J.V. prin Wilhelm Geiger GmbH&Co KG Sediu Permanent
Adresa postala: Calea Gusteritei nr. 47A, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550260, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Bereczki, Tel.+40 360 426 428, Email: [email protected], Fax: +40 369 405 429, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ASOCIEREA BOEGL GEIGER COMTRAM J.V. prin Wilhelm Geiger GmbH&Co KG Sediu Permanent
Adresa postala: Soseaua Alba Iulia nr. 70, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Bereczki, Tel.+40 369 426 428, Email: [email protected], Fax: +40 369 405 429
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ASOCIEREA BOEGL GEIGER COMTRAM J.V. prin Wilhelm Geiger GmbH&Co KG Sediu Permanent
Adresa postala: Soseaua Alba Iulia nr. 70, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Ferenc Bereczki, Tel.+40 369 426 428, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Contractant proiect infrastructura pentru CNADR
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Adaptarea la teren a proiectului pentru Varianta de ocolire Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Varianta de ocolire Sibiu, Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru adaptarea la teren a proiectului Varianta de Ocolire Sibiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru adaptarea la teren a proiectului Varianta de Ocolire Sibiu
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 lei Forma de constituire: scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
75% Fonduri ISPA25% Bugetul Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul unei asocieri intre mai multe persoane juridice/fizice, contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Pentru persoane fizice/juridice romane:
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
a) Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie (C.U.I.) in copie legalizata
b) Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
Pentru persoane fizice/juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) sa fie mai mare sau egal cu 2.850.000 RON
Bilant contabil la 31.12.2007, inregistrat si vizat de organele competente
Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilantul contabil la 31.12.2007 insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, in care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare, in ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect elaborarea unui studiu de fezabilitate pentru un tronson de drum national de cel putin 12 km lungime. In cazulin care are in derulare acest contract, lungimea tronsonului realizata in ultimii 3 ani trebuie sa indeplineasca conditiile de mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2009 13:00
Locul: Soseaua Alba Iulia nr. 70, Sibiu, 550052, judetul Sibiu, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIEREA BOEGL GEIGER COMTRAM J.V. prin Wilhelm Geiger GmbH&Co KG Sediu Permanent, Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Gusteritei nr. 47A, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550260, Romania, Tel.+40 269 230 824, Fax: +40 269 238 556
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2009 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer