Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Adaptarea programului UCCHALL la modificarile sistemului informatic propriu al S.C. Hidroelectrica - S.A.. Implementare baza de date pentru observatii vizuale la constructiile hidrotehnice in exploatare din administrarea Hidroelectrica S.A..


Anunt de participare (utilitati) numarul 90499/09.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Catalin POPESCU, Tel.0213032548, Email: [email protected], Fax: 0213074670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Adaptarea programului UCCHALL la modificarile sistemului informatic propriu al S.C. Hidroelectrica - S.A.. Implementare baza de date pentru observatii vizuale la constructiile hidrotehnice in exploatare din administrarea Hidroelectrica S.A..
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SC Hidroelectrica-SA si Sucursalele de Hidrocentrale
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele contractului sunt: - punerea de acord a aplicatiei existente cu politica de securizare a informatiei practicata de HIDROELECTRICA;
- automatizare procese de transmitere date in reteaua intranet (GetChanges, SetChanges etc);
- adaptare si automatizare interfata cu statiile automate UCC pentru BD instalate pe servere;
- cresterea vitezei de prelucrare a datelor masuratori si observatii in vederea luarii de decizii privind modul de exploatare in siguranta a constructiilor hidrotehnice din administrare;
- implementare program, care se va numi dupa adaptare UCCHNET (pentru ca pe perioada de realizare a adaptarii programul existent sa poata fi utilizat) in sucursalele, uzinele si la sediul SC HIDROELECTRICA
- posibilitatea de acces online la aplicatiile dedicate fiecarui baraj aplicatii ce sunt parte integrata a pachetului UCCHAll existent pentru alcatuirea de rapoarte de comportare in situatii diferite de exploatarea in conditii normale a acestora;
- evidentierea rapida unor evolutii anormale a parametrilor monitorizati, capabile sa produca modificarea functionalitatii si sigurantei acestora;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
producerea energiei electrice in hidrocentrale
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 3000 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf.art.44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; -Document edificator (certificat) care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica; -Certificat constatator emis de Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2009 si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale; -Declaratie privind servciile similare prestate in ultimii 3 ani;se vor prezenta cel putin 3 servicii similare domeniului de intreres al studiului, la care suma valorilor acestora sa fie cel putin egala cu 200.000 lei; -Declaratie privind efectivele medii ale personalului propriu in ultimii 3 ani; responsabilul de proiect va avea experienta in domeniul de interes al studiului de cel putin 5 ani; -Declaratie privind utilajele, ...., detinute de ofertant pentru realizarea sudiului; -Declaratie privind calitatea de participant la procedura; -=Certificarea sistemului calitatii pentru obiectul de activitate al ofertantului; -Informatii privind subcontrcatanbtii; -Deoarece este vorba de upgrade-ul unui program existent, ofertantul va prezenta acceptul scris al realizatorului programului, Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, de acces la programul sursa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
19749/22.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
70zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 10:00
Locul: Sediul SC Hidroelectrica-SA, str.Constantin Nacu nr.3, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si un reprezentant imputernicit al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica-SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Constantin Nacu nr.3, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.021.30.32.565, Email: [email protected], Fax: 021.30.74.670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer