Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Adaptarea sistemului EMCS cu software suplimentar pentru respectarea angajamentelor Romaniei in calitate de stat membru al Uniunii Europene


Anunt de participare numarul 110171/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala:  STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul central ANAF, Tel. 021.3199759/2370, In atentia:  Teodor STAN, Email:  [email protected], Fax:  021.3101034, Adresa internet (URL):  www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Adaptarea sistemului EMCS cu software suplimentar pentru respectarea angajamentelor Romaniei in calitate de stat membru al Uniunii Europene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ANAF - Directia Generala de Tehnologia Informatiei, str. Col. Poenaru Bordea nr. 3 ? 5, sector 4, Bucuresti, Romania.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Adaptarea sistemului de urmarire a miscarilor cu produse accizabile in regim suspensiv (EMCS-RO) cu software suplimentar conform cerintelor functionale si tehnice definite de DG TAXUD pentru respectarea angajamentelor asumate de Romania in calitate de stat membru al Uniunii Europene
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma fixa: 8.543 lei, garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget fond A.N.A.F. constituit in temeiul art. 227 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pe ultimii 3 ani o cifra de afaceri medie anuala de minimum 150.000 de euro, sau proportional de la infiintare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand principalele livrari de produse, Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- In ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte similare care implica activitati si expertiza in furnizarea de solutii software, din care cel putin un contract in domeniul interoperabilitatii intre Adminsitratiile Fiscale si/sau Vamale din Statele Membre ale Uniunii Europene, in valoare cumulata de minimum 75.000 de euro;
- Certificate ISO 9001 (sau echivalente) valabile la data deschiderii ofertelor, pentru activitatea de dezvoltare sisteme informatice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1103730/04.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2010 10:30
Locul: Sediul central ANAF, tronson VII, etaj 6, camera 25.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Durata contractului de achizitie publica este de 60 de zile de la data semnarii de catre ambele parti, dar nu mai tarziu de data de 24.12.2010;
- Valoarea estimata, fara TVA, pentru achizitia publica de produs informatic ?Adaptarea sistemului EMCS cu software suplimentar pentru respectarea angajamentelor Romaniei in calitate de stat membru al Uniunii Europene? este de 100.000, 00 euro fara TVA, echivalentul a 427.190, 00 lei, curs BNR comunicat pentru data de 29.09.2010 respectiv 1 EUR = 4, 2719 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, ,Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021.319.51.83, 021.319.16.74, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG nr. 34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia generala juridica - ANAF
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 021.3199680, Email:  [email protected], Fax:  021.3199680, Adresa internet (URL):  www.anaf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer