Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Adaptarea structurii de productie la noile reglementari privind piata de energie electrica si termica - centrala termica echipata cu doua cazane de apa fierbinte cu instalatie de ardere cu NOx redus si functionare pe gaze naturale si pacura.Instalatie de


Anunt de participare (utilitati) numarul 80777/24.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UZINA TERMOELECTRICA GIURGIU SA
Adresa postala: Sos.Sloboziei nr.194.; emai: [email protected], Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080334, Romania, Punct(e) de contact: SOFIA CRUTI, Tel.0246212189, Email: [email protected], Fax: 0246216665, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Adaptarea structurii de productie la noile reglementari privind piata de energie electrica si termica - centrala termica echipata cu doua cazane de apa fierbinte cu instalatie de ardere cu NOx redus si functionare pe gaze naturale si pacura.Instalatie de tratare a apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SC Uzina Termoelectrica Giurgiu SASos. Sloboziei nr.194, Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia cuprinde : - elaborarea proiectului tehnic, DDE si PAC
- achizitie echipamente- executie lucrari C+I+MLucrarea consta in realizarea unei centrale termice echipata cu doua cazane de apa fierbinte de 10 Gcal/h cu instalatie de ardere cu NOx redus si functionare pe gaz natural si pacura si a unei Instalatii de tratare a apei constand in achizitia si montarea unor echipamente necesare pretratarii apei , obtinerii apei dedurizate , degazarii acesteia pentru adosul in termoficare si obtinerii apei demineralizate partial.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
44621220-7-Boilere pentru incalzire centrala (Rev.2)
45252120-5-Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
71323200-0-Servicii de proiectare tehnica a uzinelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia cuprinde : - elaborarea proiectului tehnic, DDE si PAC
- achizitie echipamente- executie lucrari C+I+MLucrarea consta in realizarea unei centrale termice echipata cu doua cazane de apa fierbinte de 10 Gcal/h cu instalatie de ardere cu NOx redus si functionare pe gaz natural si pacura si a unei Instalatii de tratare a apei constand in achizitia si montarea unor echipamente necesare pretratarii apei , obtinerii apei dedurizate , degazarii acesteia pentru adosul in termoficare si obtinerii apei demineralizate partial.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare :110 000 lei- garantie de buna executie :10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii - Plata se face prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere ( daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei privind eligibilitatea (formular 12A )-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (formular 12B)- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie mentionatca obiect de activitate al societatiisi obiectul prezentului contract deachizitii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 anisau bilantul contabil la 31.12.2008
cerinta : cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 15 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime obligatorii de calificare sunt infisa de date a achizitie )
1. Lista principalelor lucrariexecutatein ultimii 5 ani (formularul 12F )
2. . Recomandari din partea altor beneficiari care au achizitionat produse , servicii si executie lucrari similare.Se vor prezenta cel putin 3 (trei) recomandari( una de proiectare, una de achizitie echipamente si una de executie lucrari )3. Declaratie pe proprie raspundere cu informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului( completarea formularului 12 I).4. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii conform conditiilor de standard SR EN ISO 9001/2001; se va prezenta certificatul eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau in strainatate.5. Autorizare din partea producatorilor pentru livrarea produselor. Se va prezenta Formularul 11.Se vor prezenta de asemenea urmatoarele:
- autorizatia ISCIR sau autorizatie recunoscutaprin reciprocitate, pentru proiectarea si executia Cazanelor de apa fierbinte
-autorizatie ANRGN pentru proiectarea si executia de retele si circuite de gaze naturale6. Se va prezenta o declaratie care contine informatii (lista) privind dotarile specifice, utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.(completare formular 12 H)
7. Lista cu subcontractantii
- Se solicitaprezentarea listei cu subcontractantii, a acordurilor de subcontractare completate si semnate corespunzator, precum si a formularului 12Gcompletat si semnat pentru fiecare subcontractantIn cazul asociatilor se vor prezenta contractele de asociere semnate de persoane imputernicite .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
14509/22.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2009 11:00
Locul: SC Uzina Termoelectrica Giurgiu SA , Sos.Sloboziei nr.194 , Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a autoritatii contractante , imputerniciti ai ofertantilor , eventual observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia a VIII_a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3195180, Fax: 021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp.Juridic al SC Uzina Termoelectrica Giurgiu SA
Adresa postala: Sos.Sloboziei nr.184, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080334, Romania, Tel.0246/216930, Email: [email protected], Fax: 0246/216665
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer