Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - adaptoare autoblocante cu flansa;Achizitia de dispozitive de busonare (blindare) a capetelor de conducta;flanse mobile pentru racordarea tuburilor din fonta


Anunt de participare (utilitati) numarul 113369/28.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Cezarina Cristea, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
adaptoare autoblocante cu flansa;Achizitia de dispozitive de busonare (blindare) a capetelor de conducta;flanse mobile pentru racordarea tuburilor din fonta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de adaptoare autoblocante cu flansa;Achizitia de dispozitive de busonare (blindare) a capetelor de conducta;flanse mobile pentru racordarea tuburilor din fonta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44167111-9 - Adaptoare pentru flanse (Rev.2)
44212314-3-Flanse pentru conducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de adaptoare autoblocante cu flansa;Achizitia de dispozitive de busonare (blindare) a capetelor de conducta;flanse mobile pentru racordarea tuburilor din fonta - conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 307, 014RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1: in cuantum de 18.300 lei;Lot 2: in cuantum de3.150 lei;Lot 3: in cuantum de1.610 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare -surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Prezentare certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.Prezentare certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCertificatul de inregistrare a societatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil:
a) la data de 31.12.2008;
b) la data de 31.12.2009
Cifra de afaceri: Lot 1: valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie mai marede 3.000.000 lei, in ultimii trei ani.; Lot 2: valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie mai marede 600.000 lei, in ultimii trei ani.;Lot 3: valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic sa fie mai maredede 300.000 lei, in ultimii trei ani.;Se impune un nivel minim de lichiditate generala si solvabilitate patrimoniala: Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimoniala se prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formulele de mai jos. Acestia se vor calcula cu date din bilantul contabil de la data de 31.12.2009.Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 3055/2009 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Lichiditate generala: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de min. 99, 5%;
Solvabilitate patrimoniala: Capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de min. 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau client privati. Livrarile de piese se confirma prin prezentarea unor documente/cerificate emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care clientul beneficiar este un client privat si, din motive obiective nu are posibilitatea obtinerii acestor documente, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Lot 1: totalitatea livrarilor din ultimii 3 ani, de produse similare celor care fac obiectul contractului, trebuie sa fie de minim1.800.000 lei;
Lot 2: totalitatea livrarilor din ultimii 3 ani, de produse similare celor care fac obiectul contractului, trebuie sa fie de minim300.000 lei;
Lot 3: totalitatea livrarilor din ultimii 3 ani, de produse similare celor care fac obiectul contractului, trebuie sa fie de minim160.000 lei;
Agrementul si Avizul tehnic pentru piesele care fac obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE - documentul se poate depune in copie certificata pentru conformitate cu originalul, sub semnatura si stampila operatorului economic. La solicitarea autoritatii contractante, operatorii economici au obligatia de a prezenta originalul documentului pentru verificarea conformitatii.
Certificat ISO 9001 pentru producator ? valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat ISO 9001 pentru distribuitor, in cazul in care nu este producator-valabil la data deschiderii ofertelor;Autorizarea operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor - valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2011 11:30
Locul: Directia Logistica-Splaiul Independentei 235 , corp C1, parter, sector 6 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
va participa un reprezentant al operatorului economic, care va prezenta comisiei autoritatii contractante imputernicirea scrisa si semnatade conducerea societatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel (cale de atac)
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer