Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ADMINISTRAREA PARCARILOR PUBLICE CU PLATA DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA


Concesionare numarul 239/02.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii publice, Tel.0264/592588, In atentia: Virgil Porutiu, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
ADMINISTRAREA PARCARILOR PUBLICE CU PLATA DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Administrarea parcarilor cu plata din Municipiu Cluj-Napoca
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
93510000-6 - Servicii de gestionare a parcarilor de autovehicule (Rev.1)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Contractul presupune administrarea unui numar de aproximativ 3314 locuri de parcare.
Intervalul: intre: 7, 489, 080si15, 000, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
nu e cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Neincadrarea in prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Cerinta minima de calificare: obiectul principal de activitate, al ofertantului pe ultimii 5 ani de activitate sa fie 6321 COD CAEN alte activitati conexe transporturilor terestre
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2006 si o declaratie pe proprie raspundere in care vor fi defalcate veniturile din prestari servicii (cont 704), Capacitatea de a suporta valoarea investitiei initiale, Insusirea modelului de contract prin semnare si parafare cu/fara obiectiuni
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf cap tehn;Oblig contr desf-Ofert trebuie sa aiba active cel putin doua contr de admin a parc pub cu plata, in loc dif cu o pop >= cu 50.000 loc;Exp.sim-ofert trebuie sa aibe cel putin 5 ani de exp in dom prin admin dir si fara intr a parc publ cu plata;recom;Inf priv pers;subcontr; asoc;asig calit serv;Dreptul prop intel asupra mijl taxare;dotari-titular al softului, aviz metrolog, ap omolog fisc
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica aplicand urmatorii factori de evaluare: niv calit teh si fun al sol teh prop 40 pct, term de real a inv 20 pct, prop fin(redeventa)100 pct
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.11.2007 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul autoritatii contractante str. Motilor, nr. 3 Cluj-Napoca, camera 4, costul unui exemplar al documentatiei de atribuire este de 50 ron. Garantia de participare este de 50.000 lei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stavropoles nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264/592322, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile de data luarii la cunostinta de catre contestator asupra actului autoritatii pe care il contesta Primaria minicipiului Cluj-Napoca , Biroul achizitii publice
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria municipiului Cluj-Napoca, Biroul achizitii publice
Adresa postala: str. Motilor, nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2007 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer