Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Adoptarea conceptului de intelligence led policing in domeniul crimei organizate/02-Lot 1


Anunt de participare numarul 64653/25.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.021-326.55.55, interior 544, In atentia: Nicoleta Iuga, Email: [email protected], Fax: 021 / 326.87.09; 021 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Adoptarea conceptului de intelligence led policing in domeniul crimei organizate/02-Lot 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul I.G.P.R. din str. Leaota, nr. 2 A, sector 6 Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitii de echipamente foto si audio video
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
38631000-7-Binocluri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Camere foto digitale54 buc;
Card de memorie externa12 buc;
Camera video cu inregistrare peDVD3 buc ;
Microcamere video tip pinholle sau echivalente120 buc;
Camere video analogica34 buc ;
Camera video digitala cu inregistrare pe HDD4 buc ;
Digital video recorder portabil20 buc;
Reportofon digital1 buc;
Binoclu cu infrarosu2 buc;
Camere portabila binoculara pe principiul termoviziunii18 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 192, 600EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 3000 euro-scrisoare de garantie bancara, valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelorGarantie de buna executie: 10%din pretul contractului atribuit, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene Phare 2006Conform conditiilor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
3.Certificat constatator eliberat de Ministerul JustitieiOficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
4.Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
7.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
8.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratiile mentionatesunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana
9.Cazier judiciar al companiei, pentru statele unde e aplicabil
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile aferente anilor 2005, 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
2.Informatii generalepe anii 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani ( 2005, 2006, 2007 ).2.Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani ( 2005, 2006, 2007 ) trebuie sa fie mai mare de 100.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
2.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)afinalizat in ultimii 3 ani(calculatipana la data depunerii ofertelor) cel putin 1 contractin domeniul furnizarii de echipamente audio-video; participarea ofertantului la respectivul contracta fost de minimum 20000 Euro.2.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
487019/23.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2008 12:00
Locul: sediul Oficiul de Plati si Contractare PHARE din Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos. nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40(21)326 55 55 interior 181, Email: [email protected], Fax: +40(21)326 87 09; +40(21)326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin (2) si art. 280 (5) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40(21)326 55 55 interior 614, Email: [email protected], Fax: +40(21)326 87 09; +40(21)326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2008 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer