Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Adoptarea conceptului de intelligence led policing in domeniul crimei organizate/02-achizitie de echipamente


Anunt de participare numarul 58775/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.040-21-326- 5555, int 544, In atentia: Nicoleta Iuga, Email: [email protected], Fax: + 40213268709, + 40213268730, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Adoptarea conceptului de intelligence led policing in domeniul crimei organizate/02-achizitie de echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOT 1 si LOT 2 depozitul I.G.P.R. din str. Leaota , nr. 2 A, sector 6 Bucuresti .
LOT 3 si LOT 4 sediul I.G.P.R.din str. Stefan cel Mare nr. 13-15, sector 2, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente foto si audio video (LOT 1), echipamente laborator cromatografe si generatoare (LOT 2), sistem informatic de analiza operationala (LOT 3), Servereplatformeide lucru colaborativ (LOT 4)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30260000-9 - Servere (Rev.1)
30259000-9-Diverse sisteme informatice (Rev.1)
32330000-5-Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.1)
33253220-6-Cromatografe (Rev.1)
33431000-0-Binocluri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 : Camere foto digitale :4 buc;
Card de memorie externa :12 buc;
Camera video cu inregistrare peDVD: 3 buc ;
Microcamere video tip pinholle sau echivalente: 120 buc;
Camere video analog: 34 buc ;
Camera video digitala cu inregistrare pe HDD: 4 buc ;
Digital video recorder portabil: 20 buc;
Reportofon digital :1 buc;
Binoclu cu infrarosu :2 buc;
Camere cu termoviziune :18 buc;LOT 2 :
Gaz cromatograf cu detector spectometru de masa :1 buc;
Generatoare de gaz( 1 generator de hidrogen+ 1 generator de azot/aer): 2 buc;
Accesorii :1 buc;
Gaz cromatograf cu unitate de desorbtie termicacuplat cu spectrometru de masa :1 buc ;
Gaz cromatograf: 1 buc ;LOT 3 :
Sistem informatic de analiza operationala: 1 buc;LOT 4 :
Sasiu blade :1 buc;
Servere blade 1:7 buc;
Servere blade :1 buc;
Servere blade 3:2 buc;
Servere blade 4:3 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3.000 euro lot 1, 3.000 euro lot2, 1.500 euro lot 3, 3.000 euro lot 4Garantie de buna executie: 10 % din pretulcontractului atribuit, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantare de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie, dupa ce oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratiile mentionatesunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media profitului net anual al ofertantului (operator economic sau membri asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani(2005, 2006, 2007).
2.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membri asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Sa fie pozitiva.2.Sa fie de cel putin: 200.000 euro (pentru lot 1), 200.000 (pentru lot 2), 100.000 (pentru lot 3), 200.000 (pentru lot 4 )
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
2.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim un contract finalizat in ultimii trei ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) in domeniul furnizarii de echipamente in domeniul specific fiecarui lot.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectuluiIn cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2008 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE din Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006 RO2006/018-147.03.16.03
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos. nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.3265555, int. 181, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin 2 si art. 280, alin. 5 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.3265555, int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer