Licitatie Publica - Adoptarea conceptului de intelligence led policing in domeniul crimei organizate/01(achizitie de echipamente IT)
Anunt de participare numarul 58517/15.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contracte PHARE, Tel.040-21-326- 5555, int. 544, In atentia: Nicoleta Iuga, Email: [email protected], Fax: + 40213268709, + 40213268730, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Adoptarea conceptului de intelligence led policing in domeniul crimei organizate/01(achizitie de echipamente IT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOT 1 si LOT 2 depozitul I.G.P.R. din str. Leaota , nr. 2 A, sector 6 Bucuresti .
LOT 3 sediul I.G.P.R.din str. Stefan cel Mare nr. 13-15, sector 2, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie : echipamente I.T. servere, tehnica de calcul si periferice (LOT1), echipamente laborator spectrometre si sisteme de purificare apa (LOT2), sistem de testare G.S.M. (LOT3)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30259000-9 - Diverse sisteme informatice (Rev.1)
33253310-4-Spectrometre de masa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 : Statii de calcul P.C. tip I255 buc ;
Imprimante multifunctionale format A452 buc ;
Imprimante Laser color format A4167 buc ;
Scannere format A417 buc ;
Switch cu management 24 porturi2 buc ;
Switch cu management 12-16 porturi21 buc ;
Statii de calcul P.C. tip IV1 buc ;
Distrugator de hartie si CD-uri tip II6 buc ;
Statii de calcul P.C. tip III ( statii grafice )17 buc;
Statii de calcul P.C. tip II (Statii pentruperchezitii informatice)10 buc ;
HDD extern de retea30 buc ;
Calculatoare portabile laptop8 buc ;
Video- proiector1buc;
Multifunctionallasercolor format A3 tip I4 buc ;
UPS tip I2 buc ;
Imprimanta A0 tip Plotter1 buc ;
Multifunctional laser color format A3tip II1 buc ;
Video Proiector1 buc ;UPS tip II10 buc ;
Memorie flash4 buc;LOT 2 :
Spectrometru FT- IR: 1 buc;
Sistem de purificare apa: 1 buc;
LOT 3 :
Sistem de testare G.S.M.: 1 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de: 8.000eurolot1, 1.000eurolot2, 4.000eurolot3.Garantie de buna executie pentru toate loturile: garantia de buna executie este de 10 % din pretulcontractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din Fonduri PHARE si cofinantare de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie, dupa ce oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentia Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa / faliment / aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea Formular 6. In cazul in care declaratiile mentionatesunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media profitului net anual al ofertantului(operator economic sau membri asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).
2.Media cifrei de afaceri anuala a ofertantului (operator economic sau membri asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) sa fie:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Sa fie pozitiva2.Lot 1 :800.000 euroLot 2 :50.000 euroLot 3 :200.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Contract de furnizare in domeniul IT pentru Lotul 1
2.Contract de furnizare echipamente laborator pentru Lotul 2
3.Standarde de asigurare a calitatii- ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim un contract finalizat in ultimii trei ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) in domeniul furnizarii de echipamente IT la care participarea ofertantului a fost de cel putin 120.000 de euro.2.Minim un contract finalizat in ultimii trei ani(calculati de la data depunerii ofertelor) in domeniul furnizarii de echipamente de laborator, la care participarea ofertantului a fost de cel putin 15.000 de euro.3.Se solicita ISO 9001 numai pentru ofertantii lotului 1 si 2.Ofertantul si producatorul bunurilor trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: OPCP din Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006 RO2006/018-147.03.12.04.02 Adoptarea conceptului de intelligence led policing in domeniul crimei organizate/01
VI.3) Alte informatii
Pentru aceasta procedura de atribuire, Documentatia de atribuire este disponibila doar la sediul Autoritatii Contractante. Operatorii economici ce doresc accesul la aceasta documentatie se vor prezenta la sediul Oficiului de Plati si Contractare PHARE, cu o cerere de ridicare a documentatiei de atribuire, o imputernicire si o copie de pe actul de identitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos. nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si Contractare PHARE
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 3265555, int. 181, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin. 2 siart. 280 alin. 5 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 3265555, int 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09:326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 19:48