Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Agende, mape piele, calendare, produse de birou din plastic.


Anunt de participare (utilitati) numarul 66120/10.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Bucuresti, sos.Stefan cel Mare 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Ioana Prica, Tel.021 2016310, Email: [email protected], Fax: 021 2016313
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Agende, mape piele, calendare, produse de birou din plastic.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central situat in com. Dobroiesti, str. Zorilor nr. 69A, st. el.Fundeni.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Agenede, mape, calendare si produse de birou din plastic, pentru sarbatorilor de iarna anul 2008-2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22819000-4 - Agende (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
30199792-8-Calendare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
agende =550 buc. mape =45 buc. calendare =700 buc., articole de birou din plastic :14000 buc.= folie plastic si dosare plastic, 8 cut de alonje, separatoare A4 = 33 set. tavite plastic =48 set, raft vertical = 71 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 61, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lot 1 = 166 lei, lot 2 = 40 lei si lot 3 = 100 lei. GBE= 5% din valoarea pretului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile la art.181 din OUG 34/2006. Certificate constatatoare privind obligatiile exigibile de plata la bugetul consolidat.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunaledin car sa rezulte obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organismele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de livrare a produselor, lista principalelor livrari pe ultimii 3 ani, descrieri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret oferta
80%
Descriere:
2.
termen de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii S.T.Bucuresti. Documentatia se procura prin solicitarea scrisa de catre ofertanti sitransmisa prin fax la S.T.Bucuresti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2008 12:00
Locul: ST.Bucuresti sos. Stefan cel Mare 1A, sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel - sectia contencios administrativ.
Adresa postala: sos. Oltenitei nr 107-111, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021773323564, Email: [email protected], Fax: 02173321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solurionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104640, Email: [email protected], Fax: 021 3104640
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica Sucursala de Transport
Adresa postala: Bucuresti sos. Stefan cel Mare 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011737, Romania, Tel.021 3172160, Email: [email protected], Fax: 021 3172300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer