Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AGENTI DE FLOCULARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 142542/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: IONEL LAPTES, Tel. +40 241664046, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AGENTI DE FLOCULARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 014, 128RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUALA;753532 LEI VALOAREA APROXIMATIVA A UNUI CONTRACT SUBSECVENT
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE AGENTI DE FLOCULARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24958200-6 - Agenti de floculare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
160000 KG
Valoarea estimata fara TVA: 3, 014, 128RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
60.282, 56 leiConstituirea garantiei de participare seface prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- ordin de plata sau fila CEC in contul nr.RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei = 90 zile de la data limita de depunere a ofertei- Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Neprezentarea garantiei de participarela deschiderea ofertelor conduce la respingerea acestoraOperatorii economici care beneficiaza de facilitatile Legii nr. 346/14.07.2004, actualizata ( reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie), vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Pentru cei care solicita constituirea garantiei de participare in alta moneda, echivalentul leu/euro 1 euro =4.3810 lei la data de 25.02.2013 Garantia de buna executie este 10% din pretul contractuluifara TVA.Mod de constituire: A. garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru 10% din pretul contractuluifara TVA;sauB. In conformitate cu HG 925/2006 Art. 90 (3): Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis estede 1% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, 9% din valoarea facturilor fara TVA, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale S.C. RAJAS.A. Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Varianta A.
1.Declaratii privind eligibilitatea: prezentare formular nr. 1 din Sectiunea V
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.: completare formular nr. 2a din Sectiunea V;
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.: completare formular nr. 2b din Sectiunea V;
Persoanele care detin functii de decizie in SC RAJA SA sint :
Nume si prenume Functia
Stroe Felix Director General
Presura Aurel Director General Adjunct
Baranescu Tereza Director Economic
Sfrija Elena Director Juridic
Musat Niculae Director Calitate, Resurse Umane
Moraru Virgiliu Sef Serviciu Achizitii Publice nr 2
Laptes Ionel Sef Birou Produse Achizitii Publice nr 2Petcu DumitruSef Birou Servicii Achizitii Publice nr 2
Firoi Liviu Sef Serviciu Aprovizionare
Munteanu Silvestru Sef Sectie Mecano Energetic
Moise Octavia Sef Serviciu Analiza Economica
4.Declaratia privind calitatea de participant la proceduracompletare formular nr. 3 din Sectiunea V;
A. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
B. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): completare formular nr. 4 din Sectiunea V;
Varianta B.In conformitate cu Art. 11. (4)din HOTARAREA 925 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: "(4) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea."Autoritatea contractanta poate solicita prezentarea documentelor de calificare ofertantului care urmeaza a fi declarat cistigator inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire Persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire sau se aplica III.2.1.a) Varianta B.
Persoane juridice /fizice straine
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta: Formularul 5 din Sectiunea V;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta: Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
CONSUM SPECIFIC
50%
Descriere: Consum specific total (kg/to substanta uscata) = Consum specific Aplicatie Constanta Nord (kg/to substanta uscata) + Consum specific Aplicatie Aplicatie Constanta Sud ( kg/to substanta uscata
2.
PRETUL OFERTEI
50%
Descriere: 1.PRETUL OFERTEI= Pretul ofertei Aplicatie Constanta Nord+ Pretul ofertei Aplicatie Constanta Sud .
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.08.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2013 12:00
Locul: SC RAJA SA CONSTANTA STR.CALARASI NR.22-24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Daca seconstata ca ofertele clasate pe primul loc au punctajele egale , autoritatea contractanta declara cistigatoare oferta cu pretul cel mai mic.2 Derularea Acordului cadru- In baza acordului-cadru incheiat, ulterior se vor incheia contracte de achizitie publica subsecvente acordului-cadru, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru. De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract subsecvent acordului-cadru, autoritatea contractanta are obligatia de a se consulta, in scris, cu operatorul economic, solicitandu-i acestuia, in functie de necesitati, completarea ofertei.- Operatorul economic semnatar al acordului-cadru isi asuma ca obligatie principala fata de autoritatea contractanta, furnizarea de produse, astfel cum a fost prevazut in acordul-cadru respectiv, ori de cate ori autoritatea contractanta solicita acest lucru.Contractele subsecvente acordului-cadru se vor incheia, de regula, in termen de 4 zile de la data cand autoritatea contractana solicita incheierea unui contractsubsecvent.- Daca operatorul economic, caruia autoritatea contractanta ii transmite o solicitare pentru incheierea unui contract subsecvent, nu are capacitatea de a raspunde acestei solicitari deoarece cantitatea care face obiectul contractului subsecvent depaseste cantitatea estimata prevazuta pentru contractele subsecvente, atunci autoritatea contractanta poate initia o noua procedura de atribuire pentru achizitionarea diferentei care nu poate fi acoperita.- Daca operatorul economic, caruia autoritatea contractanta ii transmite o solicitare pentru incheierea unui contract subsecvent, nu are capacitatea de a raspunde acestei solicitari din propria sa culpa, autoritatea contractanta are dreptul de a initia o noua procedura de atribuire pentru achizitionarea intregii cantitati necesare. Operatorul economic in culpa va suferi consecintele prevazute pentru neindeplinirea obligatiilor in sarcina sa.- In baza acordului-cadru se vor incheia contracte subsecvente cu operatorul economic semnatar al respectivului acord- cadru, numai pe baza regulilor si conditiilor prevazute in acord.- Termenul maxim de livrare a produselor este de pana la 3 zile, de la data emiterii comenzii catre autoritatea contractanta;8. Pentru contractele subsecvente care urmeaza sa fie atribuite, elementele/conditiile considerate esentiale care trebuiesc indeplinite se refera la: -obligatiile pe care operatorul economic si le-a asumat prin propunerea tehnica prezentata in cursul procedurii de atribuire, in special in ceea ce priveste descrierea produselor care urmeaza sa fie livrate si nivelul calitativ al acestora;
- duratele/termenele de livrare incepand din momentul incheierii contractului, garantiile acordate, orice alte elemente care au fost luate in considerare in procesul de analiza si evaluare a propunerilor tehnice;
- preturile unitare, alte angajamente financiare sau comerciale, pe care operatorul economic le-a prevazut in propunerea financiara;3 Incheierea acordului ?cadruAcordul- cadru de furnizare se semneazadupa 11 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii, in perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contract -subsecvent.Preturile unitare aferente acordului cadru, prevazute in oferta financiara , exprimate in lei, ramin neschimbate pentru primul contract subsecvent, care are valabilitate pana la 31.12.2013.La finalizarea primului contract subsecvent, daca este cazul, se va putea opera ajustarea preturilor unitare ofertate.Ajustarea se va face pe baza evolutiei indicilor de prĂȘt publicati de Institutul National de Statistica, in conditiile Art.97/HG 925/2006.Formula de ajustare : V= VO x CAV = Valoarea ajustata a pretului unitar din oferta financiara ;VO = Valoarea pretului unitar din oferta financiara ;CA = Coeficientul de ajustare care urmeaza a fi aplicat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPIND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A SC RAJA SA
Adresa postala: STR.CALARASI NR.22-24, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241/664046, Fax: +40 241/662577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer