Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Agenturare nave pentru anul 2013


Anunt de intentie numarul 25932/17.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Garda de Coasta
Adresa postala: Str. Aleea Zmeurei nr. 3, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900433, Romania, Punct(e) de contact: Garda de Coasta, Tel. +40 241553794, In atentia: Dinu Costel, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 241553794, Adresa internet (URL): www.garda-de-coasta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Agenturare nave pentru anul 2013
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
20 - Servicii de transport anexe si auxiliare
Locul principal de livrare sau de executare : Constanta, Mangalia, Marea Neagra, Marea Mediterana
Cod NUTS: RO223 - Constanta
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 9, 000, 000RON
Agenturarea navelor apartinand Garzii de Coasta participante la misiuni internationale in anul 2013
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
63720000-2 - Servicii anexe pentru transportul naval (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 18.03.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Agenturarea navelor apartinand Garzii de Coasta participante la misiuni internationale in anul 2013, in Marea Mediterana
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
a) Criterii de calificare si selectie: situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere prevazute de legislatia in vigoare privind achizitiile publice, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale din care sa rezulte ca nu exista obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate serviciile anexe transportului naval ce fac obiectul procedurii de achizitie; autorizatia pentru desfasurarea activitatii de agenturare a navelor in porturi si pe cai navigabile, emisa de Autoritatea Navala Romana si licenta de lucru pentru activitatea de agenturare nave, emisa de Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime S.A. Constanta;
- capacitatea economica si financiara: se solicita Formularul 20 din Situatia veniturilor si cheltuielilor a agentului economic (bilantul contabil), din care sa reiasa nivelul cifrei de afaceri, raportat la valoarea estimata a contractului, conform legislatiei in vigoare; documente care sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow in vederea indeplinirii obligatiilor asumate, raportat la valoarea estimata a contractului, pentru intreaga perioada de derularea acestuia, conform legislatiei in vigoare;
-capacitatea tehnica si/sau profesionala: experienta in domeniul agenturarii navelor; se solicita existenta a cel putin 1 (un) contract in domeniul serviciilor anexe transportului naval, in ultimii 3 ani;b)Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2013 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer