Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AGREGAT DE CIMENTARE PH 76GAZ - modernizare prin inlocuire autosasiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 137495/18.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: D-na Ghindoc Milica, Tel. +40 269805134, Email: [email protected], Fax: +40 269821878, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AGREGAT DE CIMENTARE PH 76GAZ - modernizare prin inlocuire autosasiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDPPloiesti, strTargovistei nr.8A.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste modernizarea agregatului de cimentare prin inlocuirea autosasiului vechi cu un autosasiu modern, performant tehnic si tehnologic, mai putin poluant si completarea agregatului de cimentare cu o transmisie hidrostatica necesara pentru actionarea unui utilaj complementar agregatului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43121400-1 - Echipament de interventie pentru sonde (Rev.2)
51541200-8-Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE AGREGATE DE CIMENTARE PH 76GAZ ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar.de par.este: 13500 lei.Per.de val.a gar pt part: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;In cazul subcontractarii, gar.de par. se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, gar.de par.se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a gar. pentru par.: Docum. care atesta constituirea Gar.de participare la procedura se poate depune pana la data limita de deschidere a ofertelor. Gar.de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata(in original)vizat de banca in contul autoritatii contr., cont IBAN RO14RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor;Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per.prevazuta in doc. de atribuire.Scris. de gar. de par.trebuie sa fie intocmita in mod oblig. in conf. cu prevederile art.86 din H.G.925/2006 ? Formular 11.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de par., vor fi respinse.In cazul unei contestatii respinse de CNSC, conf.preved.art. 278^1 O.U.G.34/2006 cu completarile ulterioare, se va retine din garantia de participare 4.460 lei.De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar.pentru par., in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de val. a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar. de buna executie in perioada de val. a ofertei;in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de val. a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA.G.B.E.se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(ex: Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 19).Docum.care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului.A.C.are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul nr. 12A cuprins in Sectiunea III pentru a se demonstra eligibilitatea ofertantului (Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006).
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat.Tertul sustinator va completa neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 referitor numai la lit. a, c^1 si d);
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Se va completa formularul 13A referitor la evitarea conflictului de interese. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: D-nul Cindrea Corin, d-nul Gheorghiu Sorin avand functia de Director, d-nul Andrea Nicolae avand functia de Director Tehnic, d-na Ghindoc Milica, presedinte comisie de evaluare; d-na Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, d-nul ? Jampa Ioan, membru comisie de evaluare, d-na Ganea Corina, consilier juridic. (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant); Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Se va completa formularul 13B (acest doc se prezinta de ofertant/asociat);
Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc. se prezinta de ofertant/asociat). Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in forma : copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul va prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Ofertantul va prezenta Autorizatia de carosare, emisa de Registrul Auto Roman (RAR), sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.
Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se impune ca cerinta minima pt experienta similara efectuarea in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare autosasiuri sau echipamente autoportante sau de modernizare prin inlocuirea autosasiului a unor echipamente autopurtate care are o valoare egala
sau mai mare decat 560.000.00 lei. Pentru sustinerea fisei de experienta
similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul care
constituie experienta similara si acte aditionale unde este cazul. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.(ex.Document constatator conf.art.97^1
din HG 925/2006 sau un document/contract/proces verbal de receptie, pentru verificarea indeplinirii cerintelor de calitate si conformitate a produselor livrate).
Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare
pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit,
daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pentru
subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere
privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus
mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre
viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele
prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in
anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului,
contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in
oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a
acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau
financiare initiale.
Informatii privind Asocierea ? daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica.
Informatii privind Angajamentul ferm ? daca este cazul. Pentru indeplinirea contr., ofertantul isi demonstreaza cap. tehnica si profesionala invocand
sustinerea unei alte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi
sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament
ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin
care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate . In acest caz persoana care asigura
sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a
prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in
dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 in termen de valabilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Consum specific de motorina la sarcina 75% [litri/100km]
30%
Descriere: a) Pentru consumul cel mai mic se acorda 30 puncte. Pentru alt consum decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = [consumul cel mai mic ofertat/consumul(n)] x 30
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza prin intermediul SEAP, intr ? o singura runda, in termen de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile. Durata unei runde este de 1 (una) zi. Invitatia va fi transmisa simultan tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va cuprinde data si momentul de start al licitatiei electronice. Elementul ofertei, care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare, se refera la pretul total al modernizarii, fara TVA. Ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii pretului) ofertele depuse anterior organizarii etapei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2012 10:00
Locul: Sediul SIRCOSS Medias, Soseaua Sibiului, nr. 5, jud, Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Elementele ofertei care fac obiectul reofertarii: pretul total al ofertei, fara TVA. Numarul de runde ale licitatieielectronice: 1 (una); Licitatia electronica va incepe la 2 (doua ) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (email), inregistrata in sistem ca adresa de contact. Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore; In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare constand in pretul total al modernizarii, in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului care a obtinut punctajul cel mai mare.In conformitate cu art. 11, alin. (4) si (5) din H.G. 925/2006, modificat si completat de pct.7 si 8 din H.G. 834/27.07.2009, pentru demonstrarea indeplinirii crit. de calificare ofertantul are dreptul de aprezenta initial doar o decl. pe propria raspundere, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in D.A.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de dreptul acesta ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci candprimeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Se va completa Formularul 11 - Declaratie pe propria raspundere, insotita de Anexa. Se va prezenta modelul de contract de furnizare, completat cu datele de identificare ale ofertantului, vizat de catre reprezentantii legali ai acestuia pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale obligatorii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pt. contestatii este 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, iar pentru contestatiile cu privire la documentatia din SEAP 5 zile de la public. doc
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - SIRCOSS Medias
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269805134, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer